۰ نفر
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

«شطّ رنج» نام اثری است ترکیبی که از کنار هم قرار گرفتن ادبیات، نمایش و موسیقی شکل گرفته و از ۲۹ فروردین در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موسيقى-نمایش «شطّ رنج»، اثر تازه على قمصرى از ۲۹ فروردین روی صحنه می‌رود.  در این اثر نمایشی که با هم آوايى بهادر صحت، هاله سيفى زاده، حسين پيرحياتى و مارال قمى اجرا می شود؛ سارا رسول زاده و حامد شفيع خواه نقش آفرينى خواهند کرد.

«شطّ رنج»، با رویکردی تمثیلی تلاش دارد تا زوال ارتباط انسانی را به شکلی فلسفی به تصویر بکشد. این اثر نمایشی که به قلم احسان افشاری نگاشته شده است؛ ادبیات، نمایش و موسیقی را در هم می آمیزد.

كارگردانى اين اثر را على ساسانى نژاد و حامد شفيع خواه بر عهده دارند و موسیقی این مجموعه را على قمصرى (تار)، كامران منتظرى (تمبک)، عسل ملک زاده (كوبه اى)، اميرفرهنگ اسكندرى (عود)، اشكان مرادى (كمانچه)، پريسا پيرزاده (آلتو)، فرشاد شيخى(هورن) و نرگس تقى پور(هورن) خواهند نواخت.

از دیگر عوامل می توان به علی ساسانی نژاد (طراح صحنه و نور)، لیلا جعفری (مجری طرح و مدیر تولید)، مینا عبدی (مدیر اجرا)، نکیسا ربیعی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، سارا حدادی (مشاور رسانه ای)، ایلیا شمس (تبلیغات مجازی- تئاتربازها)، علی ساسانی نژاد (طراح پوستر و بروشور)، محمدرضا مهربانی و رضا افشاری (ساخت تیزر) اشاره کرد.

کنسرت - نمایش «شطّ رنج » از ۲۹ فروردین ساعت ۱۸:۳۰ در تالار حافظ به روی صحنه می رود. 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 768342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =