در روز یکشنبه ۲۶ فروردین، اخباری درباره حمله آمریکا به سوریه، نرخ طلا و سکه و گم شدن سعید مرتضوی در میان مطالب پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، افشای تخلفات چند ۱۰میلیارد دلاری دولت احمدی‎نژاد در مجلس پربازدید شد. توئیت کنایه‌ای عباس عبدی و ابطحی درباره گم شدن سعید مرتضوی نیز کلیک زیادی خورد. واکنش محمدرضا عارف به خبر شهردار شدنش هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، مخاطبان خواستند بدانند مسکن بخرند یا دلار؟ بالا رفتن قیمت سکه و طلا هم از پربازدیدها بود. تعداد زیادی از کاربران هم جزییات فیش حقوقی امسال کارکنان را خواندند.

در سرویس فرهنگ، اظهارنظر محسن تنابنده درباره مردن بابا پنجعلی پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر ازدواج بازیگر «پایتخت» هم کلیک کردند. گفت‌و‌گویی با برزو نیک‌نژاد درباره فیلم «لونه زنبور» هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، بی‌خبری محافظان سعید مرتضوی از او بازدید زیادی داشت. عکسی از تخریب تندیس شهریار با حضور عضو شورای شهر هم برای کاربران عجیب بود.  همچنین مخاطبان خواستند ۱۰ کاندیدای احتمالی تصدی شهرداری تهران را بشناسند.

در سرویس بین‌الملل، کاربران زیادی روی گفت‌و‌گو با کارشناس مسائل ترکیه با تیتر حمله به سوریه برای تحقیر روسیه بود کلیک کردند. فیلمی از پرتاب موشک‌های تام‌هاوک به سوریه نیز جزو پربیننده‌ها بود. دیگر پربازدید این سرویس، یاوه‌گویی‌های شاه عربستان علیه ایران در نشست سران عرب بود.

در سرویس ورزش، رونمایی از سورپرایز برانکو برای دیدار برابر السد از پربازدیدها بود. بازی با برگ نکو، آخرین ورق کی‌روش است؟ پرسشی بود که بسیاری برای یافتن پاسخش کلیک کردند.  توپ و تانک اطراف هواپیمای استقلال! هم پربازدید شد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، اطلاعیه جدید درباره سعید مرتضوی! توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =