مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه تا پایان سال خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، عبدالله چمن‌گلی در جمع خبرنگاران و در تشریح برنامه‌های هفته جوان گفت: سال ۹۷ با قرار گرفتن پایان عملیات عمرانی مجموعه‌های ورزشی سال عمران ورزش استان لقب گرفته و بنا داریم تا پایان سال ۲۵ مجموعه ورزشی سرپوشیده و روباز را در شهرستان‌های مختلف استان به بهره‌برداری برسانیم.

وی با اشاره به ورزشگاه ۱۵هزار نفری شهیدباکری ارومیه به عنوان مهم‌ترین پروژه ورزشی استان افزود: عملیات اجرایی این پروژه تا پایان سال به پایان خواهد رسید و امسال شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی درخصوص حمایت از ورزشکاران ملی پوش در استان نیز اظهار کرد: بیش از ۷۰ تن از ورزشکاران استان که شانس حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا را دارند شناسایی شده و به صورت ماهیانه حقوق دریافت می کنند.

چمن‌گلی به احیای ورزش قایقرانی در استان نیز اشاره کرد و گفت: با حمایت دیگر مسئولین استانی و شهری، ورزش قایقرانی در استان دوباره فعال شده و هم‌اکنون نیز اردوی تیم ملی قایقرانی در دریاچه سد شهرچای در حال برگزاریست.

وی از سفر قریب الوقوع وزیر ورزش و جوانان نیز به استان خبرداد و گفت: بنا داریم با حضور وزیر سمینار مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور را در ارومیه برگزار کنیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =