معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از احداث ۲۳۲ واحد ویلایی غیرمجاز در روستای نیارق خبر داد و گفت: متاسفانه برخی مسئولان در این زمینه غفلت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ یوسف خدادادی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل که در سالن جلسات دادگستری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: اهمیت به موضوع جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و حاشیه نشینی از اهم مواردی است که در دستور کار قرار داده شده و تلاش بر این است که در این راستا مسئولان و دستگاه های مربوطه به وظیفه خود عمل کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل از احداث 232 واحد ویلایی غیرمجاز در روستای نیارق خبر داد و گفت: متاسفانه برخی مسئولان از جمله دهیاری، منابع طبیعی و جهادکشاورزی استان در این زمینه غفلت کرده اند که به همین منظور در حال حاضر با مشکلات زیادی روبه رو هستیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: بی‌توجهی مسئولان ذی ربط به این مسئله سبب شده که این تخلفات به وجود آید که انتظار می رود با تاثیرگذاری خود در ارتباط با اجرای برنامه های فرهنگی نسبت به جلوگیری از ساخت وسازهای غیرمجاز و زمین‌خواری برنامه‌های مناسبی اجرا کنند.

خدادادی با اشاره به اهمیت موضوع آسیبهای اجتماعی در استان تصریح کرد: متاسفانه بحث آسیبهای اجتماعی در اردبیل مورد غفلت قرار گرفته است که نیاز است در این زمینه نیز برنامه‌ریزیهای مناسبی مبنای کار قرار گیرد تا بتوانیم در این زمینه خروجیهای مورد نظر را به دست آوریم و از مشکلات ناشی از آسیبهای اجتماعی در امان بمانیم.

وی تصریح کرد: دیدگاهها و نگرشهای کارشناسانه و علمی به این موضوع در امر کاهش آسیبهای اجتماعی امری لازم و ضروری است و نیازمند عزم جدی مسئولان است که باید مور د توجه واقع شود تا بتوانیم در کاهش اعتیاد، طلاق و بیکاری اقدامات مناسبی را مبنای کار دهیم.

 

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =