۰ نفر
۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

ایسنا نوشت: کاخ سفید اعلام کرد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا هیچ برنامه‌ای برای اخراج رابرت مولر، بازرس ویژه اف‌بی‌آی در پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد.

به گزارش پایگاه خبری هیل، پس از اینکه دونالد ترامپ در پیامی در توئیتر اعلام کرد که تحقیقات درباره همکاری احتمالی او با روسیه برای پیروزی در انتخابات آمریکا یک اقدام غیرقانونی است، سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: همانگونه که ما بارها درگذشته اعلام کرده‌ایم هیچ قصد و نیتی برای اخراج بازرس ویژه اف‌بی‌آی نداریم. ما در همکاری با آنها به سر می‌بریم و این همکاری ادامه خواهد داشت.

سندرز در مورد پیام اخیر ترامپ درمورد تحقیقات در رابطه با مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم گفت: ترامپ تنها در این پیام دیدگاه خود را مبنی بر اینکه تحقیقات روسیه بر اساس یک توهم کلی است، تاکید کرده و پیش نمایش یک اقدام شخصی نسیت.

وی درباره احتمال اخراج رابرت مولر گفت: این فرضیه غلطی است.

سندرز همچنین دوشنبه در مصاحبه با برنامه فاکس نیوز گفت دموکرات‌ها باید تصمیم بگیرند که آمریکا را بیشتر دوست دارند یا از دونالد ترامپ متنفرند. این سخنان او پیش از رای‌گیری کمیته روابط خارجی سنا درباره پست وزارت خارجه برای مایک پامپئو، مدیر کنونی سیا مطرح شد. سندرز در ادامه تاکید کرد: آنها همچنین باید تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند امنیت و ایمنی و دیپلماسی کشورمان را پیش از بازی‌های سیاسی خودشان قرار دهند یا خیر.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =