مراسم «میز استخدام» دانشگاه شریف با حضور ایرانسل برگزار شد

مراسم «میز استخدام» در دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف با حضور ایرانسل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه، مراسم میز استخدام دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف، با هدف افزایش ارتباط دانشگاه با شرکت‌های فعال و همچنین بهبود همکاری متقابل در آینده برگزار شد تا فرصتی فراهم شود که متقاضیان همکاری با ایرانسل از نزدیک با فرصت‌های شغلی بزرگترین اپراتور دیتای کشور آشنا شوند.

این رویداد برای نخستین‌بار در ایران و با ساختاری تحت عنوان   On-Campus Recruitmentبرگزار شد. در این ساختار موقعیت‌های شغلی شرکت‌ها و سازمان‌های حاضر پیش از برگزاری رویداد اطلاع رسانی شده و کارجویان پس از بررسی موقعیت‌های شغلی موجود درخواست خود را برای موقعیت یا موقعیت‌‌های مورد نظر ثبت می‌کنند. در روز رویداد تیم مصاحبه کننده به همراه تعدادی از مدیران شرکت با حضور در محل برگزاری این مراسم به مصاحبه اولیه با کارجویان منتخب می‌پردازند.

 ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور همواره از همصحبتی و همکاری با فارغ التحصیلان و دانشجویان در رشته‌های گوناگون با هدف همکاری مستمر استقبال کرده است.

 پیش از این، در اسفندماه سال گذشته نیز ایرانسل به عنوان یکی از برگزار کنندگان نمایشگاه ملی کار ایران در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت و گوی تهران حضور داشت.

2121

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776358

برچسب‌ها