مرغ فروشان از بازار ماکیان زنجان استقبال خوبی کرده اند

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به استقبال مرغ فروشان از بازار ماکیان گفت: از نظر مسائل بهداشتی نیز این بازار مورد تایید است و در حال حاضر نیز فعالیت مطلوبی دارد.

به گزارش خبرآنلاین،عباس راشاد اظهار کرد: افرادی که ماکیان می‌فروشند؛ وجود خارجی دارند و با این کار امرار معاش می‌کنند.

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه ما برای تامین بهداشت این افراد اقدام به ساخت بازار ماکیان کردیم؛ افزود: در حال حاضر فضایی در بازار ماکیان ایجاد شده که از استقبال خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه ما یک جای مرتب که دارای آب و سرویس بهداشتی است را ایجاد کردیم؛ افزود: در حالی با فعالیت این بازار مخالفت می‌شود که همین افراد بروند و در فضایی خارج از این بازار بدون بهداشت فعالیت کنند.

راشاد با بیان اینکه ما در شهرداری مکلف به سازماندهی این صنف هستیم و این اقدام را انجام داده‌ایم؛ بیان کرد: برای ساماندهی نیز با همه دستگاه‌ها همکاری خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه همین امر در مورد صنف میوه فروشان نیز صادق است؛ گفت: چون اقدام به ساماندهی میوه‌فروشان در آن زمان نشد؛ الان کل شهر را وانت فروشی فرا گرفته است.

وی با اشاره به اینکه باید با موضوع فروشندگان هوشمندانه برخورد شود؛ افزود: پیشنهاد ما ساماندهی این افراد بود که بروند و در آنجا فعالیت کنند؛ چون از نظر بهداشتی کاملا مورد تایید است.

راشاد با اشاره به اینکه بخشنامه‌ای در این باره رسیده است که ما اگر بخواهیم الان آن را بسازیم؛ هزینه چند میلیارد تومانی نیاز دارد؛ ولی اگر در اینجا ساماندهی شوند؛ بعدا یک بازار طبق اعتبارات اقدام به ساخت بازار دیگری اقدام می‌شود.

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان افزود: بازار ماکیان جمع‌آوری نخواهد شد؛ چون در این بازار اقدامات بهداشتی مربوط انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی و ساخت بازار ماکیان یک میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: در بسیاری از شهرها بازار پرنده‌فروشی یک جاذبه توریستی است از همین رو می‌توان با ساماندهی این بازار در زنجان نیز چنین ظرفیتی را ایجاد کرد؛ همچنان که بازار ماکیان زنجان نیز ظرفیت‌های لازم را همچون شهرهای دیگر دارد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =