گزارش آماری فیلیمو در سال ۹۶ | چگونه یک سرویس وی او دی شبکه نمایش خانگی را زنده می‌کند؟

انتشار گزارش‌های آماری از کسب و کارهایی که این روزها جزئی از سبک زندگی دیجیتال شده‌اند، تصویر روشن و شفافی از وضعیت آن‌ها را به دست می‌دهد. تصویری که چند گروه را مخاطب خود قرار داده و بررسی آن در توسعه کسب و کارهای دیجیتال تاثیرگذار است.

فیلیمو

یکی از سرویس‌های محبوب این روزها که در حوزه سرگرمی و فیلم و سینما جذابیت زیادی برای کاربران خود ایجاد کرده، وبسایت و اپلیکیشن فیلیمو است.

سرویسی که در دسته خدمات دهندگان وی او دی قرار می‌گیرد و بررسی عملکرد آن در سال ۹۶ از چند جهت حائز اهمیت است.

عملکردی که از سویی سنجشی برای شبکه نمایش خانگی است و آنالیزی از رفتار و سلیقه کاربران را در اختیار ارائه کنندگان محتواهای ویدیویی قرار می‌دهد.

از سویی دیگر و طبق اطلاعات این اینفوگرافیک تماشای بیش از یک میلیارد و ۱۴۵ میلیون دقیقه فیلم و سریال به صورت آنلاین به سرویس‌های خدمات دهنده اینترنت این پیغام را می‌دهد که ترافیک عظیمی را در سمت کاربران سرویس‌های وی او دی دارند و برای مصرف ارزان اینترنت آن‌ها باید فکری اساسی کنند.

همچنین توجه به رشد ۵۸۱ درصدی کاربران فیلیمو نشان می‌دهد که در کسب و کارهای دیجیتال ارائه خدمت بیشتر از محصول مورد توجه قرار می‌گیرد و این می‌تواند همان نتیجه‌ای باشد که کسب و کارهای نوپا باید به آن توجه کنند. آنچه در تصویر زیر می‌بیند گزارش سالیانه فیلیمو در سال ۹۶ است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788619