۱ نفر
۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
۳ تور ارزان برای سفرهای یک‌ هفته‌ای

هنوز از روز‌های بلند تابستانی و هوای مطبوع باقی مانده در این روز‌ها در سفر زمان بیشتری برای بازدید از جاذبه‌های جدید وجود دارد بار سفر ببندید و با کوله باری سبک راهی ماجراجویی شوید. چند شهری که امکانات تفریحی و خدمات خوبی دارند را به شما معرفی کرده‌ایم.

ارزان‌ترین سفر با تور استانبول

تور استانبول همیشه هیجان‌انگیز‌ترین شادی‌ها را برای گردشگران دارد. این شهر آن‌قدر حال و هوایی دلنشین و جذاب دارد که هر چقدر هم مسافر این شهر باشید باز هم دلتان هوای قدم زدن در خیابان استقلال و قهوه خوردن در کوچه پس کوچه‌های گالاتا را می‌کند.
بچه‌ها و نوجوانان را به دیزنی لند استانبول ببرید، ویا لند یک شهربازی است شما با وارد شدن به آن خاطره‌ای خوش برای فرزندانتان در این شهر رویایی بسازید.
تور‌های مختلفی برای سفر به استانبول در آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی شده است که با پرواز‌های مختلف ایران ایر، ماهان و قشم ایر ارائه شده‌اند که بسته به درخواست شما برای سفر رزرو می شوند. تمامی تور‌ها دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی و همینطور وعده غذایی صبحانه نیز هستند.
با هر بودجه‌ای به شما در استانبول خوش می‌گذرد انواع دنر‌کباب‌ها و اسکندر‌ کباب‌های ترکی را در رستوران‌های خوب ترکیه از ۱۰ لیر به بالا می‌توانید بخرید مخصوصا اگر در محله سلطان احمد باشید و به سمت بازار بروید انواع ساندویچی‌های خوب و قدیمی را پیدا می‌کنید.
در خیابان استقلال می‌توانید از انواع برند‌های ترکی و اروپایی خرید کنید البته با مترو و تراموا به مرکز خرید پالادیوم، گرند جواهر، الوویوم و حتی فروم به راحتی دسترسی پیدا می‌کنید.
اگر در هوای آفتابی در این شهر بودید حتما با کشتی‌های ایستگاه بشیکتاش به جزیره‌ بیوک آدا بروید و در ساحل زیبا و ماسه‌ای این جزیره دو‌چرخه سواری کنید.
با تمام اعضای خانواده و یا دوستان اهل سفر خود برای یک گشت و گذار جانانه در استانبول برنامه‌ریزی کنید.

اقامت در مدرن‌ترین شهر دنیا با تور دبی

تور دبی در این روز‌ها مخصوص کسانی است که به هتل‌های لوکس و تفریح های آبی هیجان‌انگیز علاقه دارند در این روز‌ها هتل‌ها تخفیف‌های خوبی دارند اگر همیشه هتل‌ خاصی را برای اقامت در این شهر در نظر داشته‌اید حالا زمان رزو کردن آن است.
دبی مجموعه‌ای از خوش‌گذارنی‌ها و هیجانات را در پارک‌های آبی خود برای گردشگران فراهم کرده است. به پارک آبی جمیرا یا آتلانتیس بروید و در هیجان و شادی غرق شوید.
برای آنهایی که به دنبال آرامش و استراحت در سفر هستند هم آفتاب گرفتن کنار ساحل‌های جمیرا و عصرانه خوردن در کافه‌های مارینا لذت‌بخش است.
برای میان وعده و یا پیش غذا در دبی حتما هوموس را اتحان کنید از انواع کباب‌ها و غذاهای گوشتی خوشمزه عربی نوش جان کنید.
در وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان می‌توانید تور دبی خود را انتخاب و با یکی از پرواز‌های ایر عربیا، امارات، ماهان و ایران ایر به دبی سفر کنید، فراموش نکنید تمام تور‌ها با صبحانه رایگان و ترانسفر فرودگاهی رایگان ارائه می‌شوند.
این روز‌ها بوتیک‌ها و فروشگاه‌های دبی تخفیف‌های خوبی دارند اگر فرصت کافی داشتید از تخفیف‌های خوب دبی مال، امارات مال و دیره سیتی سنتر غافل نشوید.
در شیخ زائد برج الخلیفه ازدور هم پیداست یک روز عصرتان را برای دیدن آب نمای زیبای برج خالی کنید و با همسفرانتان زمانی را به تماشای رقص آب به همراه موسیقی اختصاص دهید.
با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید تور مسافرتی خود را بخرید و لباس‌های شنا را بردارید و برای آب‌تنی در جمیرا راهی سفر شوید.

هیجان در زیباترین جزایر دنیا با تور تایلند
دیدنی در تایلند بسیار زیاد است بسته به سلیقه شخصی خود برنامه‌ریزی کنید و از حداکثر فرصت تور تایلند استفاده کنید. معمولا تورها حدود ۷ یا ۸ شب هستند و به مقاصد مختلفی همچون بانکوک، پاتایا و پوکت می‌روند.
گردشگران می‌توانند انواع تور‌های ترکیبی تایلند و یا تک مقصدی را انتخاب کنند و با پرواز‌های ماهان، امارات و قطر ایر ویز به تایلند برسند.
جزیره‌های بی‌نظیر تایلند با آب‌هایی زلال و شفاف و هتل‌هایی ارزان که بهترین خدمات را از نظر سرو غذا و همین‌طور خدمات رفاهی در اختیار گردشگران قرار می‌دهند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافرت یک هفته‌ای و دور بودن از تمام روزمرگی‌هاست.
دیدن و گشت و گذار در بانکوک برای گردشگران بسیار جالب است هم دیدنی های تازه‌ای می‌بینید و هم خریدهای خوبی‌ می‌کنید. مخصوصا با آن همه شهربازی، پارک آبی وحیات وحش که برای تفریح و تماشای شما ساخته شده است.
مجموعه گرند پالاس را به همراه معابد ارزشمند این شهر ببینید درمیدان سیام بچرخید این میدان یکی از بهترین مراکز تفریح و خرید است پر از غذاهای خیابانی خوش‌مزه‌ است. اگر به دنبال مراکز خرید خوب بودید به همراه همسفرانتان به سیام پاراگون و سنترال ورد بروید و از پاساژگردی و رستوران‌های تایلندی لذت ببرید.
در سواحل آرام و آبهای زلال پوکت و پاتایا شنا کنید، حمام آفتاب بگیرید و اسموتی‌های خوشمزه تایلندی بنوشید. بدون معطلی همه‌ی این تجربه‌ها را در هتل‌های پنج ستاره جزیره‌ها اقامتی خود لذت‌بخش تر کنید.
لباس‌های تابستانی را در چمدان سبکی بچینید و با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و تور تایلند را برای یک سفر خاطره انگیز رزرو کنید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =