فراخوان اولین جشنواره تئاتر طنز در فارسان منتشر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: این جشنواره در راستای اهمیت طنز در تاریخ ادبیات ایران و نیاز مبرم جامعه امروز به نشاط و شادابی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی تئاتر استان ، اظهار کرد: نمایش های طنز این جشنواره با موضوعات ،کارکرد طنز در آثار دفاع مقدس، معضلات و آسیب‌های اجتماعی و طنز در ادبیات و فرهنگ فولکلور برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه زمان برگزاری جشنواره تئاتر طنز در نیمه دوم آذر ماه 1397 در شهرستان فارسان است گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند فیلم آثار خود را جهت بازبینی تا 15 آذر ماه 1397 به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ارسال کنند.

کارگران اظهار داشت: دبیرخانه جشنواره تئاتر طنز در راستای حمایت از گروه‌های راه‌یافته به جشنواره به حداکثر پنج گروه تا سقف ٣٠ میلیون ریال کمک هزینه نقدی پرداخت می‌کند.

او افزود: آثار ارائه شده در این جشنواره باید از تولیدات جدید گروه های نمایشی باشد و دبیرخانه جشنواره از پذیرفتن آثاری که در جشنواره های دیگر شرکت داشته اند معذور است.

گفتنی است ،این جشنواره در نیمه دوم آذر ماه به صورت رقابتی برگزار خواهد شد و از سوی هیات داوران به برگزیدگان در بخش های مختلف هنرهای نمایشی جوایز نقدی، لوح و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

جواد کارگران دهکردی

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =