نشست هم اندیشی بزرگداشت40 سالگی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

مسئولان کمیته های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در نشست هم اندیشی به میزبانی صدا و سیما به تبیین اهداف و برنامه های خود پرداختند.

مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست که با محور تبیین پیشرفت ها از دیدگاه رسانه و مقابله با جنگ نرم دشمن برگزار شد، گفت: در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی در خصوص دستاوردهای نظام به ویژه با راه انداختن جنگ اقتصادی است و برنامه هایی را با رویکرد سیاه نمایی دوران پس از انقلاب و بزرگنمایی خدمات قبل از انقلاب دارد.

آقای عظیمی با اشاره به اینکه برنامه های بزرگداشت40 سالگی انقلاب باید به نحوی باشد که باعث افزایش بینش و آگاهی مردم باشد، افزود: باید به دور از دیدگاه های جناحی و بخشی، با همگرایی و وحدت و با زبان هنر و رسانه حقایق را به زیبایی برای مردم به ویژه جوانان که بیش از همه در آماج هجمه دشمنان قرار دارند، تبیین کنیم، تا اثرگذاري لازم را داشته باشد.

وی تولید و پخش برنامه های پرنشاط و امیدآفرین را از مهمترین اهداف و اولویت های صدا و سیما همزمان با 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی با تعامل و بهره گیری از ظرفیت های دستگاه ها و نهادهای اجرایی برشمرد و گفت: نگاه ها نباید فقط به40 سالگی باشد، بلکه باید پس از آن را نیز درنظر بگیریم و برای برون رفت از مشکلات و تحریم ها راهکار ارائه دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه به فعالیت 14 کارگروه تبیینی و 26کارگروه اجرایی در شورای سیاست گذاری و راهبردی اشاره و خاطر نشان کرد: استفاده از تولیدات فرهنگی‌ و هنری در برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ‌اسلامی و بیان هنرمندانه دستاوردهای نظام به مخاطبان نقش مؤثری در حل بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی کشور دارد.

آقای گرجی توجه به کارکردهای اصلی انقلاب اسلامی، اولویت های انقلاب اسلامی، آسیب شناسی انقلاب اسلامی و آینده انقلاب اسلامی را محورهای اصلی کارگروه ها اعلام کرد و افزود: ترسیم افقی روشن و امید بخش برای آینده انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای معنوی و کارنامه انقلاب، ترویج گفتمان انقلابی گری، بیان نقش امام و روحانیت در بیداری جامعه، افزایش شناخت نسبت به دشمن و تقویت احساس تعلق اجتماعی از مهمترین اهداف و محورهای برنامه های40 سالگی انقلاب است که نباید آن را منحصر به ایام دهه‌ فجر ندانست و در طول سال باید ساماندهی و اجرا شود.

در این نشست همچنین مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و مطبوعات استان با بیان نظرات و پیشنهادهای حوزه تخصصی شان برنامه های خود را برای برگزاری هر چه مطلوب تر40 سالگی انقلاب اسلامی ارائه دادند.

نشست هم اندیشی بزرگداشت40 سالگی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =