۰ نفر
۳۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰

اصلاح‌طلبان در جلسات‌شان بحث نداشتند که از دولت فاصله بگیرند و حمایت‌شان را کم کنند چون چنین کاری را به مصلحت کشور نمی‌دانند.

احمد حکیمی‌پور *

تفاوتی در نگاه اصلاح طلبان نسبت به دولت آقای روحانی رخ نداده است. آنها دولت را حمایت می کنند، در واقع به خاطر منافع ملی و مصالح کلی کشور، اصلاح طلبان حامی دولت هستند و هر کمکی از دست شان بر آید عرضه می کنند تا دولت در تمشیت امور و اداره کشور موفق شود.

اصلاح‌طلبان علاقه دارند که دولت در اجرای برنامه‌هایش موفق شود اما از اول هم قرار نبود اگر ضعف و مشکلی در کار دولت وجود داشت، چشم بر ضعف ها ببندیم.

اگر هم برخی اصلاح طلبان به دولت انتقاد می کنند، اینها موضع اشخاص است. موضع رسمی اصلاح طلبان را نهادهای بالادستی جریان اصلاحات می دهد. اگر بیانیه ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات داد یا یک حزب اصلاح طلب داد که به فرض تخطئه دولت از آن احساس شود، این حرف درست است.

گاهی افراد در مصاحبه ها نظرات کارشناسی خود را بیان می کنند. نظر جریان اصلاح طلبی را مجموعه اصلاحات باید رسما مطرح کند و الان در جلسات مان بحث نداشتیم که از دولت فاصله بگیریم و حمایت مان را کم کنیم چون چنین چیزی را به مصلحت کشور نمی دانیم.

رفتار اصلاح‌طلبان با دولت فعالانه است، نه منفعلانه که در گوشه‌ای بنشینند و دعا کنند که دولت موفق شود، اگر مشکلی را ببینند حتما در جلسات یا مقالات مطبوعاتی، دیدگاه های کارشناسی خود را از سردلسوزی برای کمک به دولت بیان می‌کنند تا دولت بتواند واقع بینانه در امور اجرایی کشور تصمیم بگیرد.

* دبیرکل حزب اراده ملت

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =