شهیندخت مولاوردی، عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: مجلس باید در رأس امور باشد اما این‌که پارلمان و محل حضور عصاره فضائل ملت را دارالمنافقین بخوانند، این کار نوعی به توپ بستن مجلس بود.

چهارقلوهای جنجالی بعد از یکسال بالاخره در مجلس تعیین تکلیف شدند اما این اتفاق خیلی ساده و آسان نبود. مسیر پر فراز و نشیبی طی شد تا این لوایح نام مصوبه مجلس به خود بگیرند. مخالفان پرزور تمام قد ایستادند تا ماجرای الحاق ایران به FATF در همان مجلس شورای اسلامی بایگانی شود؛ آنها برای نیل به این مقصود از هر ابزاری برای احساسی کردن فضا بهره جستند و اراده شان بود تا با پروپگاندا برای جامعه جا بیاندازند که هر نماینده ای به CFT در مجلس رأی دهد در صف یزیدیان قرار دارد اما با همه این کوشش ها به موفقیتی دست نیافتند. این مسئله موجب خشم برخی شخصیت و رسانه های مخالف دولت شد و آنها با نشر مطالبی موافقان این لایحه را خائن به کشور نامیدند.

شهیندخت مولاوردی در گفت‌وگو با خبرآنلاین درباره خائن خواندن 143 نماینده موافق لایحه CFT در برخی رسانه‌های مخالف دولت گفت: این کار خوبی نیست، پیام مثبت و امیدبخشی به جامعه نمی دهد. مجلس را باید در رأس امور باشد اما اینکه پارلمان و محل حضور عصاره فضائل ملت را دارالمنافقین بخوانند و نوعی به توپ بستن مجلس بود.

وی افزود: روزگاری به طور فیزیکی مجلس را به توپ بستند و الان با انواع و اقسام شیوه ها همچون ارسال پیامک تهدید و نفرین سعی کردند، مجلس را مورد ارعاب و تهدید قرار دهند.

شهیدخت مولاوردی

عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه طرح چنین نسبت هایی خطاب به موافقان لایحه CFT به هر شکل درست نبود، یادآور شد: انتظار بود بعد از اعلام قرائت دیدگاه رهبر معظم انقلاب توسط آقای لاریجانی رئیس مجلس و روشن شدن تکلیف موضوع، این کارها ادامه پیدا نکند اما ادامه یافت و این اتفاق برای همه جای سئوال دارد.

وی در واکنش به هجمه و انتقادهایی که درباره CFT به دولت شد، گفت: این کار جوانمردانه نبود و پیام خوبی نداشت. در واقع بازی یک قاعده دارد، این شیوه ها در چارچوب قاعده بازی نبود.

دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی یادآور شد: هنوز پروسه قانونی درباره مصوبه CFT کامل و نهایی نشده و شورای نگهبان و مجمع تشخیص باید نظر دهند. امیدواریم در ادامه مسیر در چارچوب منافع ملی تصمیمی اتخاذ و نهایی شود که منافع ملی کشور را تأمین کند.

214214 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =