ایرنا نوشت: یک عضو حقوقدان شورای نگهبان می‌گوید بعد از ارسال CFT از مجلس شورای اسلامی به شورای نگهبان، نامه‌ها و اظهارنظر‌هایی در موافقت و مخالفت با این مصوبه به دست او رسیده، اما پیامک تهدیدآمیزی نداشته است.

نجات‌الله ابراهیمیان عضو حقوقدان شورای نگهبان خبر می‌دهد که شورای نگهبان امروز جلسه دارد اما اطلاعی از دستور کار این جلسه ندارد.

او در پاسخ به این سؤال که آیا شورای نگهبان CFT را با فوریت در دستور کار خود قرار می‌دهد یا خیر، می‌گوید: قانون اساسی برای بررسی مصوبات مجلس به شورای نگهبان فرصت معینی داده است که شورای نگبهان باید طبق آن مهلت اظهارنظر کند.

ابراهیمیان همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا شورای نگهبان برای بررسی CFT با کارشناسان هم جلسه‌ای داشته است، می‌گوید: مقدمات این کار فراهم شده و مذاکرات در حال انجام است.

پیامک نداشته ایم

او در پاسخ به این پرسش که آیا طی این مدت پیامک تهدیدآمیزی داشته یا مخالفان CFT درخواست برگزاری جلسه با شورای نگهبان داشته‌اند یا خیر؟ اظهار می‌کند: اعضای شورای نگهبان هیچ پیامک تهدیدآمیزی دریافت نکرده‌اند.

این عضو حقوقدان شورای نگهبان اضافه می‌کند: تاکنون درخواستی برای جلسه نبوده اما در عین حال هر کسی هر حرف، نامه یا شرحی داشته باشد ما آن را برررسی خواهیم کرد.

ابراهیمیان می‌گوید: نامه و اظهارنظرهایی چه در مخالفت با CFT و چه در موافقت با CFT به دست من رسیده است اما پیامک تهدیدآمیزی نداشتم.

2329

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =