۲۰۰۰ واحد بوم گردی را هدف‌گذاری کردیم

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: ۲۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال روستایی به حوزه گردشگری و صنایع دستی اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی اصغر مونسان گفت : شهرها و مراکز بسیار خوبی داریم که قابلیت توسعه گردشگری در غرب کشور را دارند و شاید کمتر به آن پرداخته شده که امیدواریم در این سفر بتوانیم این ظرفیت‌ها را از نزدیک ببینیم.

مونسیان گفت:برای اینکه قلعه و حریم آن کاملا بتواند در اختیار موزه میراث فرهنگی کشور قرار گیرد با حضور استاندار برنامه ریزی خواهیم کرد و امیدواریم این سفر به گردشگری مناطق غربی کشور و به ویژه استان سر افراز لرستان کمک کند.

معاون رییس جمهور با اشاره به برنامه‌های بوم گردی سازمان میراث فرهنگی نیز اظهار داشت: در بحث طبیعت گردی یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند اقامت را فراهم آورد بحث بوم گردی است که 2000 واحد بوم گردی را هدف گذاری کردیم که حدود 16 هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

‌رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تصریح کرد: در طرح اشتغال روستایی نیز بالغ بر 2400 میلیارد تومان به حوزه گردشگری و صنایع دستی اختصاص پیدا کرده است که سهم استان لرستان نیز از این محل مشخص است.

وی بیان کرد : یکی از موضوعاتی که قرار است در این سفر پیگیری شود طرح‌های اشتغال روستایی است که باید بررسی شود چه میزان در استان لرستان پیش رفغته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =