مهر نوشت: وزیر خارجه بحرین در واکنش به اعتراض ظریف به مدیرعامل توئیتر در خصوص لغو حساب های کاربری شهروندان ایرانی از توئیتر، نوشته که مردم داخل و خارج ایران با مدیرعامل توئیتر هم نظر هستند!

 «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین به توئیت اخیر «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در خصوص بسته شدن حساب های کاربری شهروندان ایرانی واکنش نشان داد.

خالد بن احمد آل خلیفه

ظریف در توئیتی به «جک دورسی» مدیر عامل توئیتر نوشته بود که توییتر حساب ایرانیان واقعی را مسدود کرده است و با طرح این پرسش افزود که چه اقدامی در خصوص رباتهای واقعی که در حال ترویج پرورپاگاندای تغییر رژیم علیه ایران هستند، انجام داده اید؟


در واکنش به این توئیت ظریف، وزیر خارجه بحرین ضمن نقل قول توئیت وزیر خارجه ایران، خطاب به مدیرعامل توئیتر مدعی شده است که حساب های مسدود شده مربوط به سپاه ایران بوده است و توئیتر با این اقدام مردم واقعی ایران را نمایان کرده است.

وزیر بحرینی در اقدامی آشکار برای دخالت در امور داخلی ایران خطاب به مدیرعامل توئیتر نوشته است: به راه خود ادامه بده ایرانیان در داخل و خارج از کشور با تو موافق هستند!

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    2 6
    مردم ایران موافق بازگشت استان بحرین به کشور خودشان، ایران، هستند
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    12 1
    آقای ظریف باید یک توئیت بذارن درباره اینکه چطوری با اینکه توئیتر در ایران فیلتر هست ایشون 24 ساعت توی توئیتر هستن؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    10 1
    وزیر ما در مورد تمام مسائیل دنیا توئیت بکنه اشکال نداره و مداخله جویانه نیست اونا یه چیزی توئیت بکنن میشه مداخله جویانه؟