تسنیم نوشت:‌اعضای هیئت تحقیق و تفحص از خودروسازی‌ها در کمیسیون صنایع و معادن مجلس انتخاب شدند.

ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات نشست عصر امروز(یکشنبه، اول مهر) این کمیسیون، گفت: در این جلسه اعضای هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد خودروسازی‌ها با رأی اکثریت اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

وی افزود: طبق رأی‌ اکثریت اعضای کمیسیون، محمدرضا نجفی، محمدجواد فتحی، محسن مقدسی، نادر قاضی‌پور و قاسم میرزایی نیکو  به عنوان اعضای این هیئت انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه جلسه امروز کمیسیون صنایع، رضا علیزاده، بنده، رمضانعلی سبحانی‌فر، رامین نورقلی‌پور، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، محمد عزیزی، سیده حمیده زرآبادی، حمید گرمابی، سعید باستانی و عبدالله رضیان به عنوان دیگر اعضای هیئت تحقیق و تفحص از صنایع و شرکت‌‌های خودروسازی انتخاب شدند.

 

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ذره بین A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    0 0
    چگونه است ایرانخودرو که هنوز به تعهدات پیش فروش خودرو در سال ۹۶ عمل نکرده و علت آنرا نبودن قطعه عنوان میکند مجوز پیش فروش مجدد در سال ۹۷ را دریافت نموده است؟ کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی و اعلام فرمایند. از سویی اگر قطعه برای تکمیل خودرو و انجام تعهدات ایران خودرو وجود ندارد چگونه است که همان خودرو بصورت تحویل روز در برخی نمایشگاههای فروش خودرو و نمایندگی های ایران خودرو با قیمت بازار آزار به وفور وجود دارد؟