مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: بدنبال وقوع حوادث ترافیکی در ایام تعطیلات و غرق شدگی، ۹ نفر در استان اصفهان جان خود را از دست دادند و ۵۸ نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان غفور راستین اظهار داشت: امروز صبح بدنبال وقوع تصادف زنجیره ای در محور بهارستان یک زن و شش مرد مصدوم شدند و یک مرد جان خود را از دست داد.

وی با اعلام اینکه همچنین امروز بر اثر واژگونی خودروی سمند در جاده مبارکه از سمت سه‌راهی پلیس راه نرسیده به شهرک صنعتی، دو مرد ۴۰ ساله جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد، اضافه کرد: روز گذشته نیز تصادف سمند با تریلی در جاده نایین - انارک شش مصدوم برجای گذاشت.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین واژگونی پراید در جاده بادرود - اردستان هم هفت مصدوم به دنبال داشت که یکی از مصدومان که مردی ۴۳ ساله بود توسط تکنسین‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی در محل حادثه به صورت سرپایی مداوا شد.

وی با اعلام اینکه با واژگونی سمند در مسیر شهرضا - سمیرم پنج نفر شامل دو مرد و سه زن و با واژگونی پژو پارس در محور سجزی شش نفر مصدوم شدند، گفت: همه این مصدومان با تلاش پرسنل واحدهای امدادی فوریت‌های پزشکی پس از دریافت خدمات درمانی پیش‌بیمارستانی توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

راستین با اشاره به اینکه یک مرد ۲۶ ساله بر اثر غرق شدگی در محدوده روستای یوسف‌علی، جان خود را از دست داد، اعلام کرد: در روز پنجشنبه هشتم شهریور نیز بر اثر تصادف زنجیره‌ای میان خودروهای سانتافه، پژو ۴۰۵، پژو RD و ساینا، ۱۰ نفر شامل سه مرد، ۴ زن و سه کودک مصدوم شدند و یک مرد جان باخت.

وی ادامه داد: همچنین بدنبال تصادف دو خودروی پراید و مزدا در شهرستان نجف آباد هم یک مرد و چهار زن راهی بیمارستان شدند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان بیان داشت: یک نوجوان ۱۵ ساله هم بر اثر غرق شدگی در منطقه باغ بهادران جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه همچنین بر اثر واژگونی خودروی ۲۰۶ در پل خورزوق چهار نفر مصدوم و سه فوتی بدنبال داشت، افزود: بر اثر تصادف پیکان و پراید در فولادشهر نیز پنج نفر شامل دو زن و سه مرد و تصادف پراید، L۹۰، پژو و پراید در نجف آباد شش نفر مصدوم شدند که یک نفر از این مصدومان توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی در محل حادثه به صورت سرپایی درمان و سایر مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی اولیه توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

غفور راستین

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =