۰ نفر
۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

اصول‌گرایان هیچ وقت نباید غافل شوند و خیال‌شان راحت باشد که پیروز قطعی عرصه انتخابات آینده هستند، آنها از همین امروز باید برای تنویر افکارعمومی اقدام کنند.

محمدحسن قدیری‌ابیانه *

جناح اصلاح‌طلب به خاطر عملکرد خودش توسط مردم در انتخابات آینده طرد می‌شود. اصلاح‌طلبان چوب شعارها و فریبکاری های خود را در انتخابات آینده خواهند خورد بنابراین پیش بینی آقای زیباکلام را درست می دانم. البته این پیش بینی برای او اعترافی تلخ است چون جز کسانی بود که برای پیروزی لیست امید همه جوره حمایت و تبلیغ کرد.

برخلاف کسانی که می‌گویند زیباکلام قصد انحراف افکار اصول‌گرایان را داشته، معتقدم زیباکلام در خودش این توان نمی بیند که بخواهد اذهان اصول‌گرایان را منحرف کند هرچند همیشه درصدد انحراف افکارعمومی بوده اما ارزیابی نسبتا صادقانه ای را بروز داده است تا خود را نزد افکارعمومی توجیه کند چراکه خود او نیز به خاطر حمایت هایش از برنامه های انتخاباتی اصلاح طلبان زیر سئوال است.

نکته‌ای که نباید از آن غافل بود این است که رسانه های بیگانه مثل گذشته زمان انتخابات به نفع اصلاح‌طلبان وارد عرصه می‌شوند و با ترفندهایی تلاش می‌کنند از پیروزی اصول‌گراها جلوگیری به عمل آورند چون می‌خواهند افراد ضعیف در مجلس و دولت ایران باشند تا وقتی غرب فشار می آورد، آنها از روی ترس امتیاز دهند.

البته اصول‌گرایان هیچ وقت نباید غافل شوند و خیال شان راحت باشند که پیروز قطعی عرصه انتخابات آینده هستند، آن‌ها از همین امروز باید برای تنویر افکارعمومی اقدام کنند چون برخی از اصلاح طلبان شعار خدمت دادند اما به مردم خیانت کردند. اصول‌گرایان باید درباره مصادیق این واقعیت برای مردم روشنگری کنند، نه آنکه کار را به روزهای آخر بگذارند. ضمن آنکه با چهره های جدید، سالم به لحاظ مالی شایسته، توانا و کارآمد به میدان بیایند.

* فعال سیاسی اصول‌گرا

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
    16 3
    راسته میگه فقط اصول گراها به مردم خدمت میکنند اینقدر به مردم خدمت کردن که ...
    • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
      11 0
      واقعا اونقدر از سوی چپ و راست خدمت گرفتیم نمی دونیم چه کنیم
  • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
    12 3
    مشکل همین جاست پیدا کردن "چهره های جدید، سالم به لحاظ مالی شایسته، توانا و کارآمد" در اردوگاه اصولگرایان
  • شوشی A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
    7 0
    به هیچ یک از این دو جناح ،رای نخواهم داد....هر دو جناح طی این سالها ثابت کردند جز به منافع خود ،به چیز دیگری فکر نمیکنند ناامنی اقتصادی و گرانی بیداد می کند و اقایان به فکر انتخابات هستند....