مشارکت مردم استان یزد در سرشماری اینترنتی به 2.18 درصد رسیده و این استان رتبه نهم را در کشور کسب کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، قائم مقام مدیر اجرای ستاد سرشماری استان یزد شامگاه امشب در توضیح این خبر افزود: تا ساعت 23 روز چهارشنبه، حدود 7000 خانوار با مراجعه سامانه سرشماری، در این طرح ملی شرکت کرده اند.

محمد حمید فخرالدین افزود: این تعداد خانوار، جمعیتی معادل 23700 نفر را در بر می گیرد.
وی گفت: تعداد ثبت نامی ها در مقایسه با روز گذشته، 2500 خانوار افزایش یافته و این انتظار همچنان وجود دارد تا خانوارهای بیشتری در این طرح ملی ثبت نام کنند.

معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: پس از یزد، شهرستان های: ابرکوه، میبد، بافق، اردکان، خاتم، تفت، مهریز، اشکذر و بهاباد در رده های بعدی فراوانی ثبت نام قرار دارند.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: میزان ثبت نام اینترنتی سرشماری، شاخص مهمی در وجود زیرساخت های ارتباطی و الکترونیکی در استان بشمار می آید و شایسته است خانوارها در تحقق میزان پیش بینی شده، ستاد استان را یاری نمایند.
وی گفت: با پیگیری های صورت گرفته در حوزه تبلیغات و فناوری اطلاعات، امکان ثبت نام علاوه بر رایانه از طریق تبلت و تلفن همراه هم فراهم شده است تا وقت کمتری از خانوارها گرفته شود.

فخرالدین اشاره کرد که سامانه هم اکنون در وضعیت مناسبی برای ثبت نام قرار دارد و امیدواریم مردم فهیم استان، کار ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند. وی یادآور شد که خانوارها می بایست کد آماری 12 رقمی را در انتهای ثبت نام نزد خود نگهدارند تا در مرحله دوم سرشماری به ماموران آمارگیر تحویل دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =