استاندار: همدان ۲۰۱۸ بهترین فرصت برای معرفی پایتخت تاریخ و تمدن ایران به جهان است

استاندارهمدان گفت: همدان 2018 فرصت خوبی برای ایران و همدان، جهت معرفی این شهر تاریخی به علاقمندان گردشگر داخلی و خارجی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، که در جلسه شورای اداری این استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: مانند اجلاس 2018 در تبریز، مشهد، اصفهان و دیگر شهرهای مذهبی، امیدواریم اجلاس همدان 2018 نیز بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

وی با بیان اینکه این اجلاس می تواند بزرگترین خدمت به مردم استان باشد، خاطرنشان کرد: نباید مسائل حاشیه ای در این خصوص مطرح شود.

استاندار همدان گفت: فرهنگ ما فرهنگ بارز و پویایی است و از حضور گردشگران آسیب نخواهد دید چرا که گردشگری باعث توسعه استان خواهد شد.

وی افزود: در این اجلاس بیشتر مهمانانی که به همدان می آیند، دیپلمات وسفیر هستند که برای تعاملات دوطرفه خواهند آمد.

نیکبخت برگزاری موفق این اجلاس در همدان را سبب تعاملات اقتصادی با دیگر کشورهای جهان دانست و اظهار داشت: در شرایطی هستیم که آمریکا می گوید، ایران منزوی است اما نمایندگان 180 کشور به ایران برای مذاکره و کار به همدان می آیند، و قطعا این شکست دشمن است.

وی با تشکر از رسانه های استان که همیشه به توسعه همدان کمک می کنند، یادآور شد: وزیر راه، دو هفته دیگر برای کلنگ زنی قطار همدان به ملایر و بازدید از طرح های بازآفرینی شهری به همدان می آید.

استاندار تصریح کرد: تمام دستورات وزیر راه و شهرسازی بر تقاضاهایی که در دیدار اخیر استاندار و نمایندگان استان با وی نهایی شد، مانند مسیر چهارخطه غار علیصدر، اتمام راههای روستایی و جاده ملایر- قهاوند - تجرک، به استان ابلاغ شده است.

وی ضمن تشکر از نمایندگان پرتلاش استان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همه نمایندگان استان در پیگیری مسائل استان بسیار جدی و کوشا هستند.

نیکبخت با اعلام اینکه نمایندگان استان فهیم وپرتلاش هستند، اما به هیچ نماینده ای باج نداده ام و آنها هم باج نخواسته اند، گفت: از نمایندگان برای توسعه استان کمک می گیرم و این وحدت ارزشمند است.

وی در ادامه با بیان اینکه نماینده وزارت امور خارجه برای تحویل گرفتن ساختمان خود به همدان می آید، افزود: درباره ساعت کاری ادارات امشب در شورای معاونین تصمیم گیری می شود اما از همه دستگاه های اجرایی و مردم فهیم استان درخواست می کنم،
صرفه جویی در مصرف انرژی را رعایت کنند.

حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در شورای اداری استان گفت: انقلاب ایران هر روز باید از یک معبر عبور کند و دلیل رشد و بالندگی انقلاب هم همین است.

وی با بیان اینکه ما تا همیشه پای انقلاب وآرمانهای انقلاب ایستاده ایم، افزود: ما نیاز به یک فرماندهی محکم در حرکت اقتصادی داریم که رییس جمهور این فرماندهی را بر عهده گرفته است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید در بین لشگر، اختلاف ایجاد شود، چرا که هنر این نیست که در شرایط خاص تفرقه افکنی کنیم.

وی غیراخلاقی تر از اختلاس اقتصادی را اختلاس اعتماد مردم به امنیت کشور دانست و اظهار داشت: در 6 جلسه مهمی که با استاندار در تهران با وزرا داشتیم، دستاوردهای مهمی مانند قطار همدان به تهران و چندین پروژه مهم به سرانجام رسید، و امروز می بینیم، کارهای خوبی در استان درحال انجام است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 788524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =