جنگ لفظی بین مربیان منچسترسیتی و منچستریونایتد یک بار دیگر اوج گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز پیش باشگاه منچسترسیتی از مستند تولیدی خود رونمایی کرد. مستندی که در آن به پشت صحنه حواشی و اتفاقات باشگاه منچسترسیتی در فصل گذشته که در نهایت منجر به قهرمانی این تیم شد، پرداخته شده است.

پس از پخش این مستند، خوزه مورینیو سرمربی تیم منچستریونایتد واکنش تندی نشان داد و گفت: با پول می شود خیلی چیزها را خرید اما خرید "کلاس" ممکن نیست.

روز گذشته پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی پس از اینکه تیمش موفق شد با 6 گل هادرزفیلد را شکست دهد، در مصاحبه بعد بازی خود پاسخ صحبت های مورینیو را داد و گفت: با او درباره خریدنی نبودن کلاس موافقم. درباره مستند باید بگویم ما فصل فوق العاده‌ای را رقم زدیم و اجازه دادیم دوربین‌ها صحنه‌های آن را ضبط کنند. این کار را برای خودمان کردیم و بحث بی احترامی به دیگر تیم‌ها نبود. این مستند را برای خودمان ساختیم و شخصا موافق قضاوت کردن نیستم به خصوص بحث بی احترامی که باشد.

با ژوزه مخالفم که بی احترامی کردیم چون اصلا قصد بی احترامی به دیگر تیم‌ها را نداشتیم. فقط این مستند را ساختیم که آنچه پشت صحنه فصل فوق العاده مان رقم خورد ثبت شود. هم برای خودمان هم هوادارانمان. منچسترسیتی مثل هر باشگاه بزرگ دیگری در دنیا به دنبال فتح عناوین قهرمانی است و مدام می‌خواهد پیشرفت کند. همیشه به بازیکنان می‌گوییم که باید به تیم حریف احترام بگذارند. اما قضیه این مستند خیلی ساده است. برخی آن را می‌پسندند و برخی هم نه. ژوزه نپسندیده ولی اگر از یک نفر دیگر بپرسید شاید بگوید پسندیده است. 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =