مدیر ستاد اقامه نماز قم با اشاره به برگزاری نماز ظهر عاشورا در نقاط مختلف شهر و استان قم، گفت: این نماز با شکوه، علاوه بر حرم حضرت معصومه(س) در امامزادگان و بقاع متبرکه نیز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم،‌ محمد خامه‌یار در نشست یاوران نماز قم که به منظور هرچه بهتر برگزار شدن نماز ظهر عاشورا برگزار شد، گفت: با برگزاری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا نماد عزاداری مردم ولایتمدار و ولایی قم به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر ستاد اقامه نماز قم افزود: از مردم عزادار قم انتظار می‌رود که نماز ظهر عاشورا را باشکوه‌تر از هر زمان دیگر برگزار کنند و امیدواریم این اتفاق صورت بگیرد.

خامه یار خاطرنشان کرد: برای برگزاری نماز ظهر عاشورا تمهیدات لازم فراهم شده و با همکاری هیئت‌های عزاداری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی در حرم مطهر و خیابان‌های اطراف آن برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد اقامه نماز قم اظهار داشت: علاوه بر حرم مطهر در صحن حرم امام‌زادگان این شهر، گلزار شهدای علی بن جعفر‌(ع) اطراف سازمان انتقال خون، محل اخذ عوارضی قم - تهران و در مقابل ایستگاه‌های صلواتی سطح شهر نماز جماعت بر پا خواهد شد.

وی گفت: تمهیدات اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا فراهم شده و امید است بتوانیم نماز باشکوهی را در این ایام داشته باشیم.

خامه‌یار گفت: نماز ظهر عاشورا با حضور دسته بزرگ عزاداری هیأت رزمندگان در حرم مطهر و میدان آستانه برگزار خواهد شد و یاوران نماز در کنار هیأت‌های عزاداری و خادمین حرم حضرت فاطمه معصومه‌(س) برای برگزاری این فریضه ایفا نقش خواهند کرد.

وی گفت: شبستان بزرگ مسجد امام حسن عسکری، مسجد مدرسه آیت‌الله العظمی گلپایگانی‌(ره) برای برگزاری نماز خواهران در نظر گرفته شده و مدارس مسیر عزاداران در هسته مرکزی شهر به منظور برگزاری نماز جماعت خواهران آماده خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =