استاندار قزوین: استان قزوین در آرامش وامنیت کامل است/با اخلالگران برخورد می شود

مهر نوشت: استاندار قزوین گفت: استان در امنیت و آرامش کامل است و هیچ مشکلی نداریم و با آشوبگران و اخلال گران با قاطعیت برخورد می شود.

عبدالمحمد زاهدی در خصوص حوادث اخیر در برخی مناطق استان اظهارداشت: امینت استان در حال حاضر کاملا برقرار شده و هیچ مشکلی نداریم و از امروز با هر گونه آشوب و ناامن کنندگان فضای جامعه که برای مردم مشکل ایجاد کنند با قاطعیت برخورد می کنیم و نمی گذاریم خانواده ها و مردم نگران شوند.

استاندار قزوین تصریح کرد: حساب کسانی که به مسئولان و دولت انتقاد دارند و از برخی مسائل ناراحت هستند و خواستار پاسخگویی به مطالبات خود از سوی مسئولان با روش قانونی هستند از کسانی که اموال عمومی و ساختمانهای دولتی را تخریب می کنند و خودروهای مردم را به آتش می کشند کاملا جداست و ما هم انتظار داریم خانواده ها مراقبت کنند تا فرزندانشان در دام افراد فرصت طلب که با برنامه در صدد آسیب زدن به ارکان نظام هستند نیفتند.

زاهدی اضافه کرد: بعد از وقایعی که در تاکستان رخ داد مردم انقلابی این شهر خودجوش وارد صحنه شدند و با حضور در صحنه و خیابانها جواب محکمی به آشوب گران دادند و ما پس از دو روز اول که بنای مدارا داشتیم امروز دیگر اجازه نخواهیم داد برخی فرصت طلبان که از بیگانگان دستور می گیرند از شرایط کنونی و احساسات دیگران استفاده کرده و خود را پشت مطالبات مردمی پنهان کرده و به اهداف شوم خود برسند.

با اخلالگران و آشوبگران قاطعانه برخورد می شود

استاندار قزوین گفت: مردم در هر جامعه ای از جمله کشور ما یک سری مطالبات اجتماعی و معیشتی دارند که ممکن است براورده نشده باشد و تا حدودی این گونه است و طبیعی است باید ما شرایطی را ایجاد کنیم تا مردم مطالبات خود را از مجاری قانونی بیان کنند.

وی بیان کرد: مسئولان وقتی از مشکلات و خواسته ها مطلع شدند باید اگر می شود آن را حل کنند یا مسائل را تغییر دهند و اگر نشد مشکل را به مردم بگویند تا در جریان قرار گیرند.

استاندار تصریح کرد: چرا باید موضوع بیماری آنفلوانزای مرغی را با مردم در میان نگذاریم تا در جریان گرانی و کمبود کالایی مانند تخم مرغ قرار بگیرند و مطلع باشند میلیونها قطعه مرغ از بین رفته است.

وی گفت: باید شرایطی را ایجاد کنیم تا بیان مشکلات مهیا شود اما مردم و والدین هم باید مراقب باشند که فرزندانشان به دام جریانات فرصت طلب و معاند نیفتند و گرفتار نشوند.

زاهدی تصریح کرد: آنچه دیده شد این بود که برخی با سوء نیت آمدند و برخی جوانان احساسی بودند و برخی نیز از اوضاع و مسئولان ناراحت بودند که باید همه را تفکیک کنیم که البته سخت است.

استاندار یادآورشد: مبنای ما در روزهای اول مدارا کردیم تا افکار عمومی قانع شود و فرصت دادیم تا صف افراد آشوبگر و مردم عادی جدا شود اما الان شرایط فرق کرده و اجازه نمی دهیم امنیت مردم به مخاطره بیفتد.

وی بیان کرد: مردم کشور خود را دوست دارند و امنیت برای آنها مهم است و هر فردی بخواهد سوء استفاده کند با آن برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم امنیت و آرامش مردم آسیب ببیند لذا از این پس با شدت و قاطعیت خواهیم کرد.

استاندار اظهارداشت: دنبال راهکارهایی خواهیم بود تا رضایت مردم را جلب کنیم و در این راستا دستور داده ام تا راهکارهایی پیدا شود و مدیران پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات ما این است که برخی مدیران پاسخگوی رسانه ها نیستند که مقرر شده جلسات آموزشی برای مدیران برگزار کنیم تا ارتباط بین مدیران و رسانه ها برقرار شود زیرا رسانه زبان ما هستند و ما باید از زبان شما حرف خود را بزنیم تا مردم در جریان فعالیتها قرار گیرند.

راهپیمایی مردمی روز پنجشنبه برگزار می شود

استاندار قزوین بیان کرد: مردم انقلابی و با بصریت ما قرار است در یک حرکت خودجوش روز پنجشنبه به صحنه آمده و تکلیف فرصت طلبان و آشوبگران را روشن خواهد کرد و بار دیگر با آرمانها و ارزشهای انقلابی و رهبری بیعت خواهند کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 742862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =