طی آئینی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند، روسای ادارات ورزش آبادان، خرمشهر و مینوشهر و همچنین سرپرستان هیات‌های منطقه آزاد اروند، «سند راهبردی ورزش منطقه آزاد اروند» رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، پیمان ادیبی در آئین رونمایی از "سند راهبردی ورزش منطقه آزاد اروند" که در سالن جلسات منطقه آزاد اروند تشکیل شد اظهار کرد: این طرح یک چشم‌انداز و یک رکورد در کشور است زیرا اداره کل ورزش و جوانان فقط یکسال است که تشکیل شده و آماده کردن این طرح توسط متخصصان امر ورزش با چنین فاصله زمانی نویدبخش حرکت مثبت این فعالیت‌ها است.

وی حوزه‌های ورزشی را متعدد عنوان کرد و با اشاره به لزوم برنامه محور بودن ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط این منطقه متفاوت است و پس از تشکیل اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند امکان حضور ورزشکاران بیشتری در رقابت‌های کشور میسر می‌شود، هیئت‌های ورزشی منطقه آزاد اروند باید دارای راهبرد باشند و یک سیاستگذاری برای خود تبیین کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند با تاکید بر اینکه چنانچه دارای برنامه نباشیم دچار روزمرگی می‌شویم، افزود: هیئت‌های شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر باید بازوی اجرایی هیئت‌های منطقه آزاد اروند باشند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، روسای ادارات ورزش آبادان، خرمشهر و مینوشهر و همچنین سرپرستان هیات‌های منطقه آزاد اروند در این آئین حضور داشتند.

انتهای پیام/

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 787422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =