مجتمع آموزشی غیردولتی معلم نمونه شهرستان خرم آباد با توجه به کسب موفقیتهای متعدد علمی و آموزشی و برابر مستندات یکی از موفق ترین آموزشگاههای غیردولتی استان لرستان می باشد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،مجتمع آموزشی غیردولتی معلم 28  سال سابقه فعالیت در عرصه اموزشی در رده ابتدایی راهنمایی و متوسطه اول استان دارد فعالیت این مجتمع اموزشی با سایر موسسات متفاوت است برخلاف رویه معمول مجتمع های اموزشی ، کمتر به تبلیغات و معرفی مجتمع توجه شده اما در عوض توجه خاص و ویژه ای به کیفیت اموزشی و رضایتمندی صددرصدی والدین دانش اموزان در اولویت موسس و مدیران این مجتمع آموزشی بوده است.

به بهانه نزدیک شدن به اغاز سال تحصیلی جدید مهمان مجتمع اموزشی غیردولتی معلم در خرم اباد بودیم و بازدیدی از این مجتمع داشتیم:

بکارگیری تجربیات دوران مدیریت در بکارگیری نیروی انسانی

نادر ساکی که خود از مدیران موفق و خوش نام اموزش و پرورش استان بوده با کوله باری از تجربه و انتخاب گلچینی از بهترینهای نیروی انسانی در حوزه اموزشی.تربیتی و اداری توانسته بدون هرگونه تبلیغاتی کارنامه ای درخشان در بین موسسات اموزشی و والدین دانش اموزان رقم بزند.


موسس مجتمع اموزشی غیردولتی معلم معتقد است رمز موفقیت این مجتمع اموزشی. صداقت در گفتار و عمل، شفاف سازی امورات اموزشی مجتمع با والدین دانش اموزان ،  انتخاب متفاوت و خاص کادر اموزشی و اداری می باشد.

تلاش در راستای اعتماد صددرصدی والدین دانش آموزان

ساکی نتیجه حساسیت در انتخاب کادر اموزشی را این چنین توضیح می دهد: مجتمع معلم در بین مدارس ناحیه 1 خرم اباد مقام اول را کسب کرده همچنین در تعداد قبولی های استعدادهای درخشان و مدارس نمونه غیردولتی شهرستان خرم اباد نیز مقام نخست را دارا می باشد.


موسس مجتمع اموزشی غیردولتی معلم با بیان اینکه این مجتمع نشان علمی رتبه اول را نیز در شهرستان خرم اباد بدست اورده افزود: سعی کردیم از بهترینها استفاده کنیم تا سطح کیفی اموزشی مجتمع روز به روز بالا رفته و اعتماد صددرصدی در بین خانواده ها ایجاد شود و با تحقق این هدف و توجه ویژه به کیفیت خدمات موفق به دریافت نشان علمی رتبه اول شدیم .

شاگردان دیروز مجتمع معلم مدیران ارشد کشوری امروز

ساکی در خصوص فارغ التحصیلان این مجتمع اموزشی می گوید: در این 28 سال فعالیت حدود 10 هزار دانش اموز در این مدرسه فارغ التحصیل شدن و این ادعا را داریم که هم اکنون تعداد زیادی از دانش اموزان این مجتمع جز مدیران ارشد وزارت خانه ها. مدیران کل در استانها و همچنین مدیران و مسولان ارشد شهرستانی و حتی برخی از انها در خارج کشور نیز حضور دارند .


موسس مجتمع معلم خرم اباد در ادامه با اشاره به ارتباط صمیمی کادر اموزشی با دانش اموزان و والدین انها در ساعات غیراداری بیان نمود: برای رسیدن به اهداف عالیه مجتمع و تربیت دانش اموزان ممتاز هر کدام از معلمین در طول شبانه روز پاسخگوی موارد مربوط به تحصیل دانش اموز خود از سوی خانواده ها هستند و شخص معلم نیز روابط صمیمی با دانش اموز خود برقرار مینماید و در این موارد ما همواره تاکید خاص به مدیران و معلمین مجتمع داریم .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =