سایت فدراسیون فوتبال نوشت: فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای حمایت کامل خود را از کارلوس کی‌روش و برنامه‌هایش اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: تيم ملى طی دو ماه آینده در بزرگترین رویداد فوتبال آسيا حضور خواهد یافت و به دلیل حضور پرقدرت در جام جهانی و نتایجی که در این مسابقات کسب شده انتظارات و توقعات همه اهالی فوتبال به اوج رسیده و فدراسیون فوتبال نیز على رغم تنگناهاى موجود سعى دارد تا با برنامه ریزی مدون حضوری قدرتمند در این مسابقات داشته باشد، لذا همه ارکان فدراسیون اعم از رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون حمایت همه جانبه خود را از تیم ملی، سرمربی و اعضای کادر فنی جهت حضور در جام ملتهاي آسيا اعلام داشته اند.

از طرفى طی روزهای گذشته برخی افراد با اعلام اخبار و اطلاعات نادرست درباره تیم ملی و سرمربی آن در حال ایجاد فضایی نامناسب برای تیم ملي بوده و رقم قرارداد دریافتی سرمربی تیم ملی را به صورت غير واقعى اعلام داشته که به هیچ عنوان مورد تاييد نيست.

پر واضح است که با حضور کارلوس کی روش، فدراسیون فوتبال دو حضور پیاپی را در جام جهانی تجربه کرده که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه و عملکرد تیم ملی در این مسابقات تحسین همه اهالی فوتبال در سطح داخل و خارج كشور ،سطح بين المللى،مردم فوتبال دوست و مسئولین را به دنبال داشته است. همچنین حضور در مسابقات جام جهانى عايدات مالى بسیار بیشتر از رقم قرارداد را به فوتبال کشور افزوده است.

لذا فدراسیون فوتبال مجددا حمایت خود را از برنامه های آماده سازی تیم ملی به منظور حضوری پرقدرت همانند جام جهانی اعلام مي دارد.

بی شک،تاريخ درباره عملكرد كارلوس كى روش در تيم ملى ايران قضاوت خواهد كرد.

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    19 5
    با همه کاستیها و سنگ اندازیها کیروش بهترین نتایج رو گرفته و باعث پیشرفت فوتبال کشورمون و ساختار حرفه‌ای فوتبال ایران شده. کیروش بی‌شک بهترین سرمربی درجه یک و شناخته شده بین المللی با دانش بالا و زحمتکش هستش که تا به حال به ایران آمد.
  • فرهاد IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
    18 5
    آدمای تموم شده فوتبال مثله مایلی کهن ذوالفقار نسب به زودی قلعه نویی و بقیه از کیروش انتقاد میکنند ونتایجش در جام جهانی رو ضعیف میبینند ومردم رو ساده فرض میکنند مردم عملکرد شما رو بارها و بارها دیدند وهم چنین عملکرد کارلوس کی روش فقط سکوت کنید ودر مورد تیم ملی فقط تو جمع خودتون صحبت کنید نه توی تلویزیون.