بابک رضی سرمربی تیم امید اکسین البرز از تست گیری در این تیم خبر داد و اظهار کرد : هدف مان دفاع از فوتبال کرج است ،کرج در کم تر برهه زمانی توانسته از حق فوتبالی خود در کشور دفاع کرده و به آن برسد.

به گزارش خبر آنلاین البرز، سرمربی تیم امید اکسین البرز در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و تمرینات مان را با برنامه پشت سر می گذاریم. به امید خدا از دو هفته دیگر تست گیری را در کرج آغاز می کنیم. جوانان مستعد فوتبال کرج می توانند در تست گیری ما شرکت کرده تا در صورت صلاحیت به عضویت تیم امید اکسین البرز در بیایند.

رضی ضمن اشاره به توانایی های فوتبال کرج گفت: به اعتقاد من فوتبال کرج همیشه مظلوم واقع شده. با وجود پتانسیل بالایی که در فوتبال استان وجود دارد، متاسفانه ما شاهد رسیدن فوتبال کرج به حقش نبودیم. کرج در کم تر برهه زمانی توانسته از حق فوتبالی خود در کشور دفاع کرده و به آن برسد. پتانسیل فوتبال کرج خیلی بالاتر از این است و ما امیدواریم امسال با اکسین رسیدن به این اهداف رقم خورده و اکسین بتواند از توانایی و ارزش های فوتبال کرج دفاع کند.آقای کمالوند مربی شایسته ای هستند، امیدوارم رسیدن به این اهداف با مربیگری خوب ایشان رقم بخورد تا به امید خدا شاهد اتفاق های خوب برای فوتبال استان باشیم.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =