ایسنا نوشت: محسن هاشمی در ابتدای جلسه شورای شهر تهران در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه، در مورد انتخاب شهردار تهران گفت: شورای شهر تهران در روندی مشخص و با مشورت برای انتخاب شهردار اقدام می‌کند.

اعضای شورای شهر صبح امروز درجلسه صبحانه کاری خود در  مورد شیوه و فرآیند انتخاب شهردار صحبت کردند. محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قرار است معیارها و شاخص های قطعی انتخاب شهردار در جلسه هم اندیشی روز سه شنبه قطعی شود.

همچنین حسن خلیل آبادی با اشاره به جزییات هم اندیشی صبح روز یکشنبه اعضای شورای شهر تهران به خبرگزاری مهر گفت: این هم اندیشی طبق روال هر هفته برگزار و در خصوص شهردار جدید تهران بحث های مفصلی انجام شد.

وی ادامه داد: پیش بینی شد روز سه شنبه فرایند انتخاب شهردار و همچنین ویژگی های فردی کاندیداهای انتخابی مورد بررسی و تجدید نظر قرار گیرند و بعد وارد مصداق ها شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا معیارهای گذشته شورا در خصوص انتخاب شهردار تغییر خواهد کرد، گفت: اعضا با کلیت این معیارها موافقند اما باید اصلاحاتی رخ دهد که این معیارها روز سه شنبه قطعی می شود و بعد وارد مصادیق می شویم.

علاوه بر این زهرا صدر اعظم نوری در تشریح جزیات جلسه صبحگاهی اعضای شورای شهر گفت: در این جلسه در مورد شیوه و فرایند انتخاب شهردار صحبت شد.

وی با بیان اینکه هشت ماه پیش برای انتخاب شهردار تهران شاخص‌ها و فرایندی را انتخاب کردیم، گفت: در جلسه صبحگاهی اعضای شورای شهر مقرر شد که اعضا نظرات خو درا در مورد این شیوه و فرایند اعلام کنند تا اگر نظر و پیشنهادی دارند در دوره جدید اعمال شود.

رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا در مورد گزینه‌هاصحبت شده گفت: به هیچ عنوان در مورد گزینه‌های احتمالی صحبت نشد بلکه جلسه در مورد شیوه و فرایند انتخاب بود.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =