انتخاب رییس جدید هیات فوتبال لرستان همچنان بلاتکلیف/ یک‌سال سرپرستی برای یک هیات

انتخابات هیات‌های فوتبال هر استان هر چهار سال یکبار برگزار و رییس هیات برای مدت چهارسال انتخاب می شود هیات فوتبال لرستان که از چند دوره قبل مسئولیتش به عهده حیدر {همایون }بهاروند رییس کنونی سازمان لیگ فوتبال کشور بوده است.

سیداحمد موسوی: از اردیبهشت سال 95 دوره چهار ساله ریاست آن به پایان رسید یعنی تا الان در حدود 12 ماه است که انتخاب رییس جدید این هیات بلاتکلیف و همچنان در هاله ای در ابهام قرار دارد و علی رغم ثبت نام کاندیداها در اداره کل ورزش و هیات فوتبال که البته این نوع ثبت نام ها نیز جای بحث دارد و قابل تامل است مسئولان مربوطه تاکنون پاسخی به این وضعیت ندادند.
 
هیاتهای ورزشی معمولا به محض پایان یافتن دوره چهار ساله بمدت سه ماه بصورت سرپرستی اداره میشوند سپس با تشکیل مجمع با رای اعضا رییس جدید را انتخاب می کنند به درازا کشیدن تعیین رییس یک هیات انهم در حدود یکسال قطعا ضعف مدیریتی بوده و مورد نارضایتی اهالی فوتبال شده و موجب تعلل و بی انگیزه گی در روند امورات جاری می شود متاسفانه عملکرد ضعیف اداره کل ورزش استان و فدراسیون فوتبال و بروز اختلاف بین این دو از دلایل مهم به تعویق افتادن و بلاتکلیفی در انتخاب رییس جدید هیات فوتبال لرستان می باشد.

به هرحال اهالی فوتبال لرستان در این خصوص گله مند و معترض هستند و بطور جد خواستار تعیین تکلیف انتخاب رییس جدید هیات فوتبال استان هستند چرا که اختلاف بین هیات فوتبال لرستان و اداره کل ورزش استان بر سر چگونگی برگزاری انتخابات و بلاتکلیفی یکساله برگزاری مجمع انتخابات توجیهی نخواهد داشت.  

امید می رود مسئولی پیدا شود تا  به این کلاف سر درگم اما در عین حال آسان سامان دهد و شاهد انگیزه و ایده های نو و خلاق در فوتبال لرستان باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =