۰ نفر
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۸

انتخاب برترین‌های لیگ در ساده‌ترین عنوان‌ها هم جای انتقاد داشت، اساساُ این شکل از انتخاب‌ها حتی اگر با حضور همه کارشناسان فوتبال هم باشد محل اشکال است.

ناراحتی سازمان لیگ از برنامه ۹۰ به ویژه عادل فردوسی پور یک بحث قابل بررسی است اما واکنش تند و غیر منطقی به آنچه نامش انتقادهای اظهر من الشمس از نحوه انتخاب برترین های لیگ است برای ما جای تعجب دارد. این شیوه مواجه شدن با منتقدان آیا در آینده گره ای از مشکلات باز خواهد کرد و از شدت و میزان انتقادها کاسته خواهد شد؟

انتخاب برترین های لیگ در ساده ترین عنوان ها هم جای انتقاد داشت؛ اساسا این شکل از انتخاب ها حتی اگر با حضور همه کارشناسان فوتبال هم باشد محل اشکال است؛ خب آیا نباید اشکالات را بررسی کرد تا بعدها مرتکب چنین اشتباهاتی نشویم؟ آیا نباید از کارشناسان سوال کرد؟

فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته های مرتبط با فدراسیون فوتبال جنبه نقدپذیری قابل توجهی تا امروز داشته اند؛ به ویژه رئیس فدراسیون فوتبال و حتی آقای ساکت در جایگاه دبیر کل، برخورد خوبی با منتقدان داشته اند و این بار هم توقع فوق العاده ای از آنها نداریم؛ همین که قبول کنند در انتخاب بهترین های لیگ ایراداتی داشته برای ما کافی است!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =