همزمان با نخستین روزهای بازگشایی مدارس، مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در راستای مسئولیتهای اجتماعی فردی و سازمانی خود، ۱۰ هزار بسته نوشت افزار به ارزش سه میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند استان اصفهان اهدا کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان، همزمان با نخستین روزهای بازگشایی مدارس، مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در راستای مسئولیتهای اجتماعی فردی و سازمانی خود، ۱۰ هزار بسته نوشت افزار به ارزش ۳ میلیارد ریال به دانش آموزان نیازمند استان اصفهان اهدا کردند.

 همزمان با ارسال این بسته های فرهنگی، معاون توسعۀ مدیریت و پشتیبانی ادارۀ کل آموزش وپرورش استان اصفهان در سخنانی با تقدیر و تشکر از همت و ارادۀ فولاد مبارکه در کمک به دانش آموزان نیازمند در سالهای مختلف گفت: این اقدام و همت مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است که فرموده اند: «لازم است همۀ دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی به کمک آموزش و پرورش بیایند.»

محمد میرپور با تأکید بر اینکه قطعا پرداخت هرگونه مبلغی برای آموزش و پرورش فرزندان ایران اسلامی هزینه نیست و سرمایه گذاری برای نسل آینده است، افزود: اینکه فولاد مبارکه به موازات تولید انواع محصولات فولادی و ایفای نقش در اقتصاد کشور به دنبال ارتقای کیفیت سطح دانش استان نیز هست، یک حرکت فرهنگی مثبت و قابل تقدیر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ادارۀ آموزش وپرورش استان اصفهان تعاملات خوبی با فولاد مبارکه دارد و تفاهم نامه های زیادی بین این دو مجموعه منعقد شده است گفت: به نمایندگی از ادارۀ کل آموزش و پرورش استان اصفهان از همۀ تلاشها و فعالیت های فولاد مبارکه تشکر و قدردانی میکنم.

معاون توسعۀ مدیریت و پشتیبانی ادارۀ کل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه اضافه کرد: آموزش و پرورش استان اصفهان در ۴۱ ناحیه، منطقه و شهرستان، در حال آموزش ۸۵۰ هزار دانش آموز در ۶ هزار واحد آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی است. با توجه به آمارهای موجود قریب به ۳۲ هزار نفر دانش آموز بی بضاعت و نیازمند در استان اصفهان مشغول به تحصیل اند که کمک های فولاد مبارکه به ایشان اهدا میشود.

وی این اقدام فولاد مبارکه را نمونه ای از انجام رسالتهای اجتماعی مجموعه های صنعتی دانست و خاطرنشان کرد: به یقین این کمک ها، نقش به سزایی در افزایش کیفیت آموزش آینده سازان کشور خواهد داشت.

در همین زمینه معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه با اشاره به اینکه پیش از این نیز فولاد مبارکه به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت، فعالیت های متعددی داشته است، گفت: با هماهنگی های صورت گرفته، مدیریت و کارکنان شرکت بار دیگر آستین همت بالا زدند و به میزان ۳ میلیارد ریال کمک در قالب ۱۰ هزار بستۀ نوشت افزار در اختیار آموزش و پرورش قرار دادند تا با هماهنگی آموزش و پرورش، در میان دانش آموزان نیازمند مناطق مختلف استان توزیع شود.

ایاز اسماعیلی با اشاره به اینکه این مبلغ از منبع مشارکت های اجتماعی شرکت و کمک های کارکنان تأمین شده است گفت: بدون شک دانش آموزان امروز، آینده سازان فردای این کشور خواهند بود و این برای فولاد مبارکه باعث افتخار است که این عزیزان را در راه کسب علم یاری رساند.

فولادمبارکه

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =