به گزارش تسنیم، استاندار اصفهان در حاشیه همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی در ارتباط با استعفای وی از استانداری اصفهان گفت: به زودی خبرها را خواهید شنید.

تصویب و ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان مدیران بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را نشانه گرفته که در این میان جمعی از استانداران کشور نیز مشمول اجرای این قانون می‌شوند.از جمله این استانداران که پیش از این اسامی آنها رسانه‌ای شده است، نام محسن مهرعلیزاده استاندار بازنشسته اصفهان نیز دیده می‌شود.

به دنبال استعفای برخی مدیران دولتی و معاونان چند وزارتخانه که شامل حال این طرح بودند حالا هر روز سخن از استعفای مدیران دیگری نیز مطرح می‌شود. برخی از این اخبار صحت داشته و برخی نیز در حد شایعه باقی می‌ماند.

چندی پیش سفر فرانسه مهرعلیزاده سبب شد تا بار دیگر شایعه استعفای وی شنیده شود اما این خبر تکذیب شد و طبق اعلام قبلی مدیرکل روابط عمومی استانداری اصفهان مهرعلیزاده تا 24 آبان فرصت حضور در استانداری اصفهان را دارد.

ابطحی نماینده خمینی شهر اخیرا در اظهار نظری از استعفای مهرعلیزاده سخن گفته و عنوان کرده است که وی درصدد گرفتن پست وزارتی است و رفتن وی از استانداری اصفهان قطعی شده است.

اما مهرعلیزاده در حاشیه همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی در ارتباط با استعفایش از استانداری اصفهان گفت: به زودی خبرها را خواهید شنید.

محسن مهرعلیزاده

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =