مدیرکل سازمان حج زیارت استان اصفهان گفت: صدور ویزا زائران اربعین حسینی بعد از چند روز وقفه آغاز شده است و در تمامی نقاط استان دفاتر خدمات زیارتی جهت دریافت گذرنامه و همچنین صدور ویزا فعال هستند .

به گزارش خبرگزاری آنلاین از اصفهان، غلامعلی زاهدی با اشاره به آغاز صدور ویزا زائران اربعین حسینی بعد از چند روز وقفه اظهار داشت: با توجه به پایان دوره فعالیت سفیر عراق در کشور و انتصاب سفیر جدید و همچنین مشکلاتی که در وزارت کشور وجود داشته صدور روادید از روز گذشته با چند روز تأخیر آغاز شده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌ها در سازمان حج و زیارت استان اصفهان، دفاتر خدمات زیارتی و همچنین کنسولگری عراق در استان اصفهان بر این است که ویزای زائران در کمترین زمان ممکن صادر شود.

مدیرکل سازمان حج زیارت استان اصفهان در رابطه با صدور ویزای 2 ساعته اذعان داشت: با توجه به روند اداری که برای صدور هر روادید باید طی شود، این کار عملاً غیرممکن است و برای صدور هر ویزا حداقل 24 تا 72 ساعت زمان لازم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در تمامی نقاط استان دفاتر خدمات زیارتی جهت دریافت گذرنامه و همچنین صدور ویزا فعال هستند و ساکنین روستاها و بخش‌ها مشکلی در این زمینه نخواهند داشت.

اربعین حسینی

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 810700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =