سهمیه اعتبارات اسناد خزانه اسلامی به استان ابلاغ شد

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ سهمیه اعتبارات اسناد خزانه اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، غضنفر آرام میزان اعتبارات سهمیه اسناد خزانه اسلامی ابلاغی به استان را ۱۴۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: دستگاه‌های مشمول ابلاغ سهمیه اعتبارات اسناد خزانه اسلامی به استان موظفند صورت وضعیت کارکرد خود را بر اساس فرم‌های از پیش طراحی شده اسناد خزانه اسلامی تکمیل و به این اداره کل تحویل دهند.

آرام آخرین مهلت ارائه صدور وضعیت دستگاه‌های اجرایی به این اداره را دو هفته قبل از سر رسید این اعتبارات اعلام کرد و افزود:نخستین سر رسید این اعتبارات که به حساب ذینفعان واریز می‌شود اسفندماه امسال است که باید دوهفته قبل از آن مدارک لازم را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه پارسال هم ۳۶۰ میلیارد تومان سهم اعتبارات اسناد خزانه اسلامی استان از محل منابع ملی و استانی به طور ۱۰۰درصد جذب شده است، اضافه کرد:از این مبلغ ۱۴۳ میلیارد تومان آن از محل منابع استانی و بقیه ملی بوده است.

آرام با اشاره به اینکه این اعتبار جذب شده بابت مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی از دولت هزینه شده است ادامه داد:اعتبارات اسناد خزانه اسلامی فرصتی مناسب برای دستگاه‌های اجرایی به منظور پرداخت مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی است.

وی میزان بدهی‌های دولت در استان به پیمانکاران بخش خصوصی را در حال حاضر هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:پارسال هم از محل اعتبارات اسناد خزانه اسلامی ۳۰۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =