آمادگی کامل پلیس چهارمحال‌وبختیاری برای خدمت به زائران اربعین

فرمانده انتظامی استان گفت :باید برنامه ریزی به نحوی باشد که بهترین خدمت به همه زائران ارائه شود چه زائرانی که از استان رهسپارند و چه زائرانی که به صورت کاروانی از استان ما عبور می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان چهارمحال وبختیاری به نقل از  پايگاه خبری پليس، سردار"غلامعباس غلامزاده"در جلسه شور فرماندهي انتظامي استان با اشاره به عظمت مراسم پياده روي اربعين گفت: دشمنان به اثرات ماندگار اين مراسم بر مسلمانان و آزادگان عالم پي برده اند و درصدد تضعيف آن هستند كه به حول و قوه الهي و با استعانت از ائمه اطهاردر اين هدف خود ناكام مي مانند.

فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر آمادگي كامل پليس استان براي تامين امنيت زائران اربعين افزود: بايد برنامه ريزي به نحوي باشد كه بهترين خدمت به همه زائران ارائه شود چه زائراني كه از استان رهسپارند و چه زائراني كه به صورت كارواني از استان ما عبور مي كنند.
وي تصریح کرد: بحث ترافيكي حركت كاروان هاي اربعين از نقطه شروع در استان تا لحظه خروج از استان بايد توسط پليس راه با حساسيت دنبال شود به نحوي كه كوچكترين اتفاق و حادثه اي براي اين عزيزان را شاهد نباشيم.

ارشدترين مقام انتظامي استان به فرماندهان شهرستان هايي كه در مسير عبور زوار قرار دارند تاكيد كرد: با تمام امكانات در خدمت زائران قرار گرفته و امنيت موكب ها را به بهترين نحو تامين كنيد تا اين عزيزان با با رضايت مندي كامل از استان ما عبور كنند.

رئيس پليس استان در ادامه با تقدير از تلاش انقلابي و خستگي ناپذير همكاران در بحث برگزاري هفته ناجا گفت: با تلاش جهادي و استفاده از ظرفيت نهادهاي برون سازماني توانستيم گوشه اي از ايثارگري و تلاش هاي مجموعه فرماندهي انتظامي استان را به مردم معرفي كنيم و اين كار ارزشمندي بود.

وي در پايان با اشاره به ارزيابي صورت گرفته توسط بازرسان اعزامي از ناجا و كسب رتبه عالي توسط فرماندهي انتظامي استان ضمن تقدير از همه دست اندكاران برنامه هاي هفته ناجا از فعالان اين عرصه با اهداء لوح و هديه تجليل كرد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =