هم‌زمان با بازگشایی مدارس و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی اتاق بازرگانی یاسوج، پک لوازم‌التحریر میان بورس شدگان تحصیلی جامعه نیکوکاری ابرار اتاق یاسوج «وابسته به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاوری ایران» در شهرستان‌های مختلف استان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با آغاز به کار فعالیت های نیکوکاری در اتاق یاسوج و با توجه به مشکلات دانش آموزان و دانشجویان در شهرها و روستاهای مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد و ضرورت حمایت از آنان؛ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج طرح حمایت تحصیلی از این دانش آموزان مستعد را در اولویت اول خود قرار داد و در اوایل سال ۹۴ اولین گام ها را بصورت عملیاتی در این راه آغاز کرد.

اتاق یاسوج در این طرح پس از شناسایی دانش آموزان و دانشجویان مستعد در مناطق محروم استان و همچنین حاشیه شهرها و گذراندن مراحل جذب مطابق آیین نامه ها و دستورالعمل های ابرار، نسبت به اعطای بورس تحصیلی به آنان اقدام گردید.

توزیع لوازم التحریر

در همین راستا از اوایل مهرماه امسال نیز بسته های لوازم التحریر میان این دانش آموزان مستعد و نیازمند توزیع شد.

طرح حمایت تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان در شهرها و روستاهای مناطق محروم و کمتر توسعه یافته (اعطای کمک هزینه تحصیلی) یکی از طرح های اصلی جامعه نیکوکاری ابرار می باشد.
ضرورت اجرای این طرح از آن جهت است که مطابق آمارهای ارائه شده در سالهای اخیر، میلیونها دانش آموز واجب التعلیم، از تحصیل بازمانده اند.

آنچه مسلم است بسیاری از این دانش آموزان، مستعد تحصیل هستند و چنانچه به صورت اصولی حمایت شوند، میتوانند به مدارج بالای علمی و دانشگاهی دست یابند.

با عنایت پروردگار و حمایت های بی دریغ حامیان گرامی، جامعه نیکوکاری ابرار واحد اتاق بازرگانی یاسوج توانست تا مهر ماه امسال، ۱۵۰ تن از دانش آموزان و دانشجویان مستعد استان را مشمول این طرح گرداند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =