نشست شورای معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان سمنان با موضوع مدیریت پیک بار تابستانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این نشست بیان داشت : مقوله نهادینه سازی فرهنگ مدیریت بهینه مصرف برق ، از لحاظ فرهنگی و فنی در بین آحاد مردم جامعه یک ضرورت است .
مهندس سیدمحمد موسوی زاده با بیان این که برق به عنوان زیر ساختِ زیرساخت هاست و همه خدمات و تولیدات به خدمات صنعت برق متکی است گفت: کاهش نزولات جوی، تاثیر مستقیمی در کار ما دارد و این وضعیت را می باید با مدیریت صحیح به یک فرصت برای فرهنگ سازی مدیریت بهینه انرژی تبدیل کنیم.
وی با اشاره به این که افزایش دما ، گرمای هوا و ورود دستگاه های تبریدی و سرمایشی به مدار ، موجب بالا رفتن مصرف انرژی الکتریکی می شود افزود : تمامی تلاش خود را باید به کار ببندیم تا میزان سهمیه 57 مگاواتی برای استان ، جهت گذر موفق از پیک بار تابستانی را به نحو مطلوبی محقق ساخته و این مهم با حمایت مسئولین و مشارکت مردم ، پیگیری مجدانه همکاران در اجرای مناسب برنامه ها و مشارکت مشترکان عملیاتی خواهد شد .
وی با عنوان این که در حال حاضر متوسط مصرف خانوار مشترکان برق در استان سمنان بیش از دو برابر استاندارد های جهانی است تصریح کرد : هدف از مدیریت مصرف، کم مصرف کردن نیست و انتظار ما استفاده به جا، به اندازه و به موقع از این انرژی بی بدیل توسط مشترکان می باشد.
وی خاطر نشان ساخت : مشترکین صنعتی ، کشاورزی و دستگاه های اجرائی ، با همکاری شایسته و رعایت مدیریت مصرف و مشارکت در طرح های مختص به خود، می توانند علاوه بر بهره مندی از تخفیفات و تسهیلات صنعت برق بابت این همکاری ، در عبور موفق از اوج مصرف برق تابستان، نقش تاثیرگذاری داشته باشند.
وی یادآور شد : تاکنون 180 مشترک صنعتی، 120 مشترک کشاورزی، 28 مشترک دارای دیزل، 34 دستگاه اداری ، سه اشتراک CNG و در بخش سایر مصارف هم 12 مشترک برای همکاری با این شرکت در طرح های کاهش پیک مصرف تابستان تفاهم نامه همکاری منعقد نموده اند و درصدد هستیم با توجه به شناسایی وضعیت موجود، از ظرفیت های لازم نهایت بهره برداری را برای اجرای شایسته برنامه ها به عمل آوریم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =