هافبک عراقی استقلال گفت: دربی، مهم‌ترین بازی فصل است.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، طارق همام ستاره عراقی استقلال در آستانه دیدار دربی درباره شرایط این تیم گفت: شرایط تیم روز به روز در تمرینات بهتر و بهتر می شود. ما تمرینات خوبی داریم اما تیم تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدید به تیم آمدند و برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز دارند. ما با گذشت زمان و تمرینات بیشتر می توانیم به هماهنگی مورد نظر کادرفنی نزدیک شویم و عملکردمان در زمین بهتر خواهد شد.

وی در ادامه درباره دیدار دربی روز پنجشنبه خاطرنشان کرد: می دانم که یکی از بازیهای اصلی ما در لیگ، دیدار دربی است. این مسابقه برای همه فوتبالی ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و من نیز برای این دیدار انگیزه زیادی دارم.

طارق همام در پاسخ به این سوال که آیا از دیگر بازیکنان عراقی اطلاعاتی درباره دربی کسب کرده، بیان کرد: با بازیکنان عراقی در این باره صحبت کردم. فیلم دربی قبل را نیز به کمک مدیر برنامه هایم تهیه و تماشا کردم تا بیشتر از شرایط مسابقه اطلاعات کسب کنم و به خوبی از اهمیت بازی آگاه هستم.
بازیکن عراقی استقلال در ادامه درباره فضای متفاوت ورزشگاه در این دیدار، عنوان کرد: فضای ورزشگاه را قبلا دیده ام و تجربه بازی در دربی های بزرگ عراق را نیز دارم. این شرایط بسیار خوب است و واقعا چنین فضایی را در ورزشگاه دوست دارم.
او درباره تجربه کار کردن با وینفرد شفر در استقلال، افزود: قبل از حضور در استقلال او را می شناختم و اکنون نیز واقعا او را دوست دارم. شفر یک مربی فوق العاده است و از لحاظ فنی نیز کار خود را به خوبی بلد است. همه بازیکنان و کادر فنی برای رسیدن به بهترین شرایط، نهایت تلاش خود را انجام میدهند.
همام در پایان صحبت های خود درباره اهمیت حضور هواداران در این دیدار، گفت: هواداران استقلال در آسیا بهترین هستند. در دیدار با السد دیدیم که استقبال فوق العاده ای داشتند و یک روز زیبا را رقم زدند. مطمئن باشید به پشتوانه هواداران، استقلال روز پنجشنبه برنده دربی خواهد بود.

43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =