۱ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
ویزای آذربایجان را در فرودگاه بگیرید

خبرگزاری صدا و سیما نوشت: براساس تصمیم دولت جمهوری آذربایجان از امروز روادید فرودگاهی به اتباع جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه های بین المللی آن کشور صادر می شود.

«جواد جهانگيرزاده» سفير جمهوري اسلامي ايران در جمهوري آذربايجان در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار صدا و سيما در باکو با اعلام اين خبر گفت: به دنبال ديدار روز پنجشنبه دکتر ظريف وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران با رييس جمهور جمهوري آذربايجان ، وزارت امور خارجه اين کشور امروز در يادداشتي رسمي به سفارت جمهوري اسلامي ايران ، اعمال صدور رواديد فرودگاهي براي اتباع جمهوري اسلامي ايران هنگام ورود به فرودگاه بين المللي باکو و ديگر فرودگاه هاي بين المللي جمهوري آذربايجان را اعلام کرد.

جهانگيرزاده افزود: براساس اين يادداشت، اين تصميم از امروز جمعه 25 اسفند اجرايي است و اتباع ايران در سفرهاي هوايي به جمهوري آذربايجان نيازي به مراجعه به نمايندگي هاي اين کشور در ايران ندارند و مي توانند رواديد خود را هنگام ورود به جمهوري آذربايجان در فرودگاه هاي بين المللي اين کشور دريافت کنند.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    3 0
    ماشالله به ظريف
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    0 3
    رفتار مامورین آذربایجان در فرودگاه باکو با ایرانیان ناشایست و تحقیر آمیز است لازم است این مسئله ازطرف وزارت خارجه مطرح شود تا شآن و جایگاه ایرانی حفظ گردد .
  • پاشا US ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    7 1
    قدم خوبی است، امیدوارم شاهد بهبود اعتبار پاسپورت ایرانیان باشیم. زمانی به 90 کشور دنیا میتوانستیم سفر کنیم با پاسپورت ایرانی و در آسیا معتبرترین پاسپورت را داشتیم. امیداورم حداقل در در دوران دولت روحانی کشورهایی همچون برزیل و اندونزی و مالزی و آرژانتین و شیلی و برخی کشورهای اروپایی مثل لهستان و پرتقال و کشورهای حوزه بالکان مثل رومانی و یونان و مقدونیه برای ایرانیان بدون ویژا شوند. به هر حال نمیشود یک شبه پاسپورت ایران را تبدیل به بهترین پاسپورت جهان کرد باید اول از کشورهای همسایه شروع کنیم وبعد به سراغ کشورهای تازه توسعه یافته ای مثل برزیل و مالزی و اندونزی برویم و همینطور الی آخر.
  • بی نام US ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
    1 0
    درود بر دکتر ظریف عزیز و پر تلاش که همواره به دنبال اعتلای ایران و ایرانی است.