همدلی و همفکری عامل رشد و توسعه بیجار است

نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی وجود همدلی، همفکری و هماهنگی میان مجموعه مدیران را راه پیشرفت و توسعه بیجار خواند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بیجار، حمدالله کریمی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان بیجار گفت: بیجار با وجود کاستی های فراوان به این مرحله رسیده است و باید تمام اهتمام خود را بر تقویت نقاط قوت قرارداده و از نقاط ضعف بکاهیم.

وی همدلی وهمفکری را راه خروج شهرستان از بن بست دانست وگفت: اگر روحیه همدلی وهمفکری در کار نباشد پیشرفتی را نخواهیم دید.

کریمی نقش فرماندار رادر توسعه وآبادانی بسیار حیاتی و ویژه خواند وعنوان کرد: عملکرد ودیدگاه فرماندار در توسعه وآبادانی بسیار حائز اهمیت می باشد ومی تواند راه را برای پیشرفت وآبادانی هموار کند.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برترین قضاوت هارا مردم خواهند داشت واین مردمند که مهر تایید یا غیر ان را بر عملکرد مدیران می نهند.

وی استاندار کردستان را از بدنه مردم خواند وعنوان کرد: آقای مرادنیا دارای روحیه پیگیری بسیار بالایی است وزبان گویای مردم خطه کردستان است.
کریمی آقای زندیه را شخصی دلسوز خواندوعنوان کرد: آقای زندیه در طول خدمت خود تمام توان خود را در طبق اخلاص گذارد و سعی بر پیشبرد دیارگروس به سوی توسعه وآبادانی داشته است.

وی در ادامه گفت:توان بالای آقای ورمقانی، برنامه مداری،کاردانی وزیرکی ایشان از محسنات ویژه ایشان است.
کریمی ضمن اشاره به اینکه آقای ورمقانی انتخاب،انتخاباتی کسی نیست گفت: در انتصابات معامله ایی صورت نگرفته و جز خدمت به مردم هدف دیگری در نظر ماوجود ندارد.

وی افزود: انتصاب مدیران لایق وکارآمد حق مردم عزیز است.

نماینده مردم دیارگروس گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانتی بس خطیر است و باید سعی کرد که نامی نیک را از خود برجای گذاشت.

وی در پایان گفت: تعامل، همفکری و کار تیمی در پیشبرد اهداف، توسعه و آبادانی بسیار موثر است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 780147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =