ایسنا نوشت: یک عضو هیات رییسه مجلس با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده در مورد تاخیر و غیبت برخی از نمایندگان درست نیست، گفت: دامن‌زدن به اطلاعات مخدوش برای تخریب چهره برخی نمایندگان به هیچ وجه موجه نیست.

محمدعلی وکیلی عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه)، اظهار کرد: متاسفانه آمار مخدوشی از تاخیر و یا غیبت برخی همکاران در بعضی از سایت‌ها منتشر شده که به هیچ وجه این اطلاعات صحیح نیست. دامن زدن به این اطلاعات مخدوش برای تخریب چهره برخی همکاران به هیچ وجه موجه نخواهد بود.

هفته گذشته برخی از رسانه‌ها اقدام به انتشار اطلاعاتی از میزان غیبت، تاخیر و عدم نطق برخی از نمایندگان مطرح کردند که مدیرکل امور فرهنگی مجلس نیز این موضوع را تکذیب کرد.

فیلم جلسه مجلس برای بررسی وضعیت موسسات مالی و اعتباری بازبینی می‌شود

محمدجواد جمالی اظهار کرد: به دنبال شکایت آقای سیف رییس بانک مرکزی از برخورد برخی از نمایندگان در جلسه غیرعلنی، هیات نظارت این موضوع را با حضور دو نفر از نمایندگان بررسی کرد. در این جلسه توضیحات نمایندگان استماع شد و طبق دستور آقای پزشکیان رییس هیات نظارت، قرار شد که فیلم مجددا بازبینی شود.

جمالی گفت: جلسه غیرعلنی با حضور آقای سیف منجر به درگیری در صحن شد که این موضوع باعث شکایت آقای سیف شده است. یکسری برخوردهایی صورت گرفت که ایشان شکایت کرده‌اند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس در مورد اینکه آیا این گفته یکی از اعضای هیات نظارت مبنی بر اینکه شکایت‌ دولت از نمایندگان زیاد شده است، درست می‌باشد، گفت: در این باره باید از خود آقای سلیمی سوال بپرسید.

مجلس چندی پیش جلسه‌ای برای بررسی وضعیت موسسات مالی و اعتباری با حضور سیف و کرباسیان داشت، جلسه‌ای که قرار بود به صورت غیرعلنی برگزار شود اما به درخواست نمایندگان به صورت علنی برگزار شد که به محض شروع جلسه تعداد زیادی از نمایندگان با حضور در پشت تریبون اعتراض‌هایی را به رییس بانک مرکزی مطرح کردند.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =