باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی گروهک تروریستی «الاحوازیه» با خبرگزاری رویترز درباره حمله تروریستی امروز در شهر اهواز گفتگو کرد.

«یعقوب حر تُستری»، سخنگوی گروهک تروریستی الاحوازیه در مصاحبه با خبرگزاری «رویترز» گفت حمله تروریستی امروز به مراسم رژه در شهر اهواز کار این گروهک بوده است.

تُستری همچنین گفت نام یکی از تروریست‌های حمله امروز «الف. میم» است. وی توضیح بیشتری درباره این فرد ارائه نکرد.

حادثه تروریستی در اهواز

صبح شنبه در جریان برگزاری مراسم رژه در سالگرد آغاز هفته دفاع مقدس، چند تروریست که از قبل در پارک نزدیک مراسم کمین کرده بودند، با گشودن آتش به سوی مردم و نیرو‌های نظامی ۲۴ نفر را به شهادت رساندند و حدود ۶۰ نفر را زخمی کردند. در میان شهدا‌ء، نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و غیرنظامیانی شامل یک زن و کودک نیز دیده می‌شود.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    11 1
    مدتی است بنگاه سخن پراکنی رویترز منبع بسیاری از اخبار جعلی و شایعات بی اساس مانند انتقال موشک به عراق .صفر شدن صادرات نفت ایران.ماندن نفت ایران روی آب....و حالا پایگاه تروریست ها شده که باید پاسخی شایسته دریافت کند.
  • بی نام RO ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    12 1
    متاسفم برای رسانه هایی که به اسم روشنگری با تروریست ها مصاحبه میکنن و تروریست و خشونت رو ترویج می کنن
  • بی نام IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    11 1
    الان اینا تو اروپا دارن راست راست تو اروپا راه می رن. لعنت به حامیان کثیفشون.
  • علی A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    10 1
    توستری بهتری نگاهی به تصاویری که درهنگام حمله توسظ خبرنگاران گرفته شده نگاه کنه تمام تصاویر نشان از خودگذشتگی .مهربانی کمک به هم نوع و کودکان با به خطرانداختن جان خود.ما این درس را از عاشورا گرفته ایم.و این شهادت هاست که بزدلی شما را اشکار می کنه..بهتره درس گرفته هرچه زودترتوبه کتید چون چوب خدا صدا ندارد ودیر یا زود مجازات خواهید شد.