ایرانسل با هدف کمک به اشتغال‌زایی و حمایت از توسعه کسب و کارهای موبایلی و در راستای همکاری با برنامه‌نویسان این حوزه، از پروژه بزرگ «گیک» (Geek) رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همزمان با آغاز بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ از زیرساخت همکاری با برنامه‌نویسان موبایلی در قالب بازار جامع محتوای دیجیتال «چارخونه» با عنوان پروژه « گیک » رونمایی شد.

ایرانسل در قالب پروژه «گیک» با اختصاص امکانات فنی و بازاریابی از جمله فضای تبلیغاتی اختصاصی، اختصاص APIهای کاربردی، کیف پول اختصاصی برای برنامه، قابلیت استفاده برای تمام سیستم عامل‌ها، قابلیت ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی به تمام کاربران، فروم اختصاصی برای گفت‌وگو و پاسخ‌دهی به مسائل فنی، تحلیل و بررسی داده‌های برنامه به صورت آنلاین، اختصاص فضای رایگان جهت توسعه برنامه و ذخیره فایل‌ها  و همچنین آخرین اخبار حوزه دیجیتال و معرفی آخرین برنامه‌‌ها و بازی‌ها به حمایت از برنامه نویسان موبایل پرداخته است.

مدل‌های کسب درآمد از این روش به صورت‌های گوناگون از جمله رایگان (VIP)، فروشی ( premium)، اشتراکی (subscription model)، رایگان با تبلیغات (free with Ads) و درون پرداخت (In App Purchase) هستند.

چارخونه، تنها بازار جامع محتوای دیجیتال اندرویدی است که کاربران از طریق آن می‌توانند اپلیکیشن‌ها و محتوای مورد نیاز خود را به صورت امن دانلود کنند. این محتواها در بخش‌هایی مانند بازی، موسیقی، فیلم، کتاب، روزنامه و مجله هستند. برخی از این اپلیکیشن‌ها رایگان و برخی دیگر غیر رایگان می باشد که امکان خرید آن‌ها از طریق شارژ ایرانسل، درگاه بانکی، اشتراک یا به صورت  پرداخت آتی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

برنامه چارخونه با رشد چشمگیر سه میلیون کاربر و افزایش قابل ملاحظه درآمد در دو سال گذشته، با ارائه زیرساخت‌های اپراتوری ایرانسل برای اپلیکیشن‌ها، گزینه مناسبی برای برنامه نویسان حرفه‌ای برای توسعه کسب و کار و ارائه ایده‌های جدید است.

علاقه‌مندان به آغاز همکاری با این پروژه بزرگ، برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت‌نام می‌توانند به پورتال توسعه‌دهندگان چارخونه به نشانی seller.charkhoneh.comمراجعه کنند.

2121

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792864

برچسب‌ها