برگزاری حدود ۷ هزار نفر ساعت آموزش در منطقه ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : در شش ماه اول سال 97 تعداد 25 دوره تخصصی و عمومی آموزشی برای کارکنان ، پیمانکاران ، رانندگان و کارآموزان منطقه ساری برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ساری  ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه حیات سازمانها به دانش ، آگاهی و مهارت های گوناگون و جدید وابسته است ، اظهار کرد : همه ساله دوره های آموزشی متنوع با هدف ارتقاء سطح کیفی مهارت های فردی و عملکردی کارکنان در منطقه ساری به اجراء در می آید که از ابتدای سال تا کنون تعداد 25 دوره آموزشی برای کارکنان رسمی ، قرارداد مدت معین و پیمانکاری ، رانندگان و کارآموزان برگزار شد .

وی با بیان اینکه آموزش و توانمند سازی نيروي انساني سبب مي شود تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيط به طور مؤثر فعاليتشان را ادامه و بر کارايي خود بیفزایند ، عنوان کرد : 6 دوره تخصصی برای تعداد 119 نفر در 96 ساعت و مجموع 2000 نفر ساعت و یک دوره به صورت عمومی برای تعداد 34 نفر در 16 ساعت و مجموع 544 نفر ساعت در شش ماه اول سال 97 توسط واحد آموزش منطقه ساری برگزار شد .

وی رسيدن به اهداف سازمان را در روز آمد بودن و توانايي کارکنان در انجام وظايف محوله و انطباق با محيط متغير دانست و اظهار کرد : برای 9 نفر از کارآموزان دانشگاهی معادل 1936 نفر ساعت دوره آموزشی برنامه ریزی و اجراء شد .

طالبی در ادامه اظهار کرد : در شش ماهه اول امسال دوره هایی برای مدیریت و سرپرستی ، پیمانکاران و رانندگان نیز برگزار شد که در مجموع 2414 نفر ساعت دوره آموزشی برگزار شد .

طالبی جمع نفر ساعت آموزش در شش ماهه اول سال 97 را 6894 ساعت اعلام و تاکید کرد : با برنامه ریزی و توجه جدی به مبحث آموزش درجه اطمینان موفقیت فرد و سازمان افزایش می یابد که منطقه ساری با برگزاری دوره های آموزشی مستمر ، متنوع و تخصصی برای نیل به این هدف تلاش می نماید .

حسینعلی طالبی افزود : با توجه به اینکه تمرکز امکانات آموزشی در منطقه ساری قرار دارد ، دوره های آموزشی مناطق گیلان ، گلستان و چالوس به صورت متمرکز در این منطقه برگزار می شود

نفت  منطقه ساری

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =