ایسنا نوشت: رهبر جریان صدر عراق به رئیس‌جمهوری آمریکا درباره ربوده شدن جمال خاشقجی پیام داد.

به گزارش شبکه سومریه‌ نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در پیامی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: به جای اینکه جهان را پر از فریادهای بیهوده‌ات به خاطر جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی کنی و به جای اینکه خواهان تحقیقات درباره جنایت‌هایی که در حق وی شده باشی، بهتر است دیدگاهت را بررسی کنی و ببینی در یمن، بحرین، سوریه، میانمار، لیبی و آفریقا چه اتفاقی افتاده است، جنگ این کشورها را در هم کوبیده و وبا گریبانگیرشان شده است.

 

مقتدی صدر

وی گفت: بهتر است که از این‌ها و از روزنامه‌نگارانی دفاع کنی که درباره رنج کشورهای جهان سوم می‌نویسند. همانگونه که تو و امثال تو در کشورهای پیشرفته چنین اسمی را روی این کشورها می‌گذارید. چه پیشرفتی به تو این حق را داده که از یکسو آن‌ها را نادیده بگیری و از سوی دیگر فقط از آمریکایی‌ها دفاع کنی و با بهانه‌های واهی کشورهایشان را اشغال و پایگاه‌هایت را در آنجا راه اندازی کنی.

مقتدی صدر گفت: تو برای دستیابی به میلیاردها دلار کشورهای شورای همکاری خلیج (فارس) سازش می‌کنی تا آمریکا را ثروتمند نگه‌ داری و آفریقا و بقیه کشورها در فقر و محرومیت به سر برند. بهتر است به فقرای کشورت و آفت‌هایی که به آمریکا وارد شده و دودستگی که در آن رخ داده و مصیبتی که آن را مثل برج‌های تجارت جهانی ویران خواهد کرد، توجه کنی.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =