۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷
طعنه قطری‌ها به هواداران پرسپولیس

السدی‌ها در حالی امروز به مصاف پرسپولیس می‌روند که روزنامه الدوحه قطر مدعی شده آنها ترسی از تماشاگران ایرانی ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه استاد الدوحه قطر در نسخه سه‌شنبه خود با اشاره به تمرین شب گذشته تیم فوتبال السد دوحه در ورزشگاه آزادی تهران درباره بازی امروز این تیم با السد گزارشی کنایه‌آمیز نوشت. در این گزارش چنین آمده است:

«تیم السد آخرین تمرین خود را برای یک حماسه بزرگ در ورزشگاه آزادی به پایان رساند. این تمرین با حضور تمامی بازیکنان زیر نظر مانوئل فریرای پرتغالی سبک بود و به بررسی برنامه‌های تاکتیکی در خطوط میانی و حمله اختصاص داشت، همچنین موقعیت برخی بازیکنان به‌طور متناوب در طول تمرین تغییر می‌یافت تا در صورت لزوم از آنها در بازی با پرسپولیس استفاده شود.»

فهرست نهایی تیم السد نیز برای رویارویی با پرسپولیس شامل مشعل برشم، جهاد محمد، یاسر ابوبکر، حسن الهیدوس، سالم الهاجری، احمد سیار، بغداد بونجاح، پدرو میشل، مصعب خضر، اکرم عفیف، خوخی بوعلام، علی اسد، حامد اسماعیل، ژاوی هرناندز، گابی هرناندز، جونگ یونگ، طارق سلمان، حمزه الصنهاجی و عبدالکریم حسن است.

روزنامه استاد الدوحه در پایان با اشاره به فراخوان گسترده باشگاه پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی برای حمایت هوادارانش نوشت: «باشگاه پرسپولیس خواهان مشارکت گسترده هوادارانش برای بازی با السد است و این حق قانونی آنها محسوب می‌شود! اما باید به‌خاطر داشته باشیم که تیم السد آخرین بار در ورزشگاه آزادی تهران از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال تهران را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. السد و بازیکنانش قادر به رقابت و اصلاح شرایط برای بازی امروز در ورزشگاه سنتی آزادی هستند.»

السد در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت دو تیم ساعت 18:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.


256 251

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =