مدیرکل دفتر موسیقی درباره برگزاری کنسرت خیابانی پیشنهادی همایون شجریان بیان کرد که برای انتخاب مکان برگزاری مسئولان شهری را معین کنند تا ما برای صدور مجوز اقدام کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر روز دوشنبه 22 مرداد در جمع خبرنگاران حوزه موسیقی در تالار وحدت درباره سرنوشت برگزاری کنسرت خیابانی پیشنهادی همایون شجریان توضیحاتی را ارائه داد.

ترابی درباره روند پیشرفت این پیشنهاد گفت: «پس از طرح پیشنهاد از سوی آقای شجریان ما و سایر نهادهای مربوطه از آن استقبال کردیم و ایشان هم دیدارهایی با مسئولان شهری داشتند. از آن زمان آقای همایون شجریان دو نامه برای ما فرستادند.»

او ادامه داد: «در نامه اول خواستند تا کنسرت خیابانی در یکی از پارک‌ها یا اماکن عمومی برگزار شود که ما اعلام کردیم هیچ اختیاری را در این باره نداریم و باید این مسئله با مسئولان شهری مطرح شود.»

علی ترابی

مدیرکل دفتر موسیقی در همین راستا افزود: «در نامه دومی که برای ما ارسال کردند سه پارک را برای برگزاری کنسرت مشخص کردند، ما تاکید کردیم که مسئولان شهری باید یک پارک را مشخص کنند تا ما برای صدور مجوز آن اقدام کنیم و برای آماده سازی آن محیط جهت برگزاری کنسرت در خدمت هستیم. اما تا به امر‌وز به صورت رسمی هیچ نامه ای از مسئولان شهری دریافت نکرده‌ایم. از مسئولان شهرداری تقاضا داریم که هر جایی که مد نظرشان هست را به ما معرفی کنند تا ما هم بلافاصله برای صدور مجوزش اقدام کنیم.»

241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =