باشگاه خبرنگاران نوشت: بر اساس گزارش‌ها هزینه‌های سفر نوه ملکه انگلیس و همسرش به استرالیا و نیوزیلند ممکن است به یک میلیون دلار برسد.

به نقل از میرور، شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس و همسرش «مگان مارکل» هم اکنون در اولین سفر خارجی خود پس از ازدواج به سر می برند و قرار است از استرالیا، نیوزیلند، فیجی و تونگا بازدید کنند. اما این سفر هزینه هایی را هم به دنبال خواهد داشت که خود آنها قرار نیست آن را پرداخت کنند.

کاخ کنزینگتون انگلیس در گفتگو با میرور اعلام کرد که هزینه های سفر افراد خاندان سلطنتی به طور معمول بوسیله کشور میزبان پرداخت خواهد شد و این مسئله در سفر مگان مارکل و شاهزاده هری هم صدق می کند.

شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس و همسرش مگان مارکل

به دنبال آن، سخنگوی دولت استرالیا اعلام کرد که هزینه سفر دوک و دوشس ساسکس (منظور شاهزاده هری و مگان مارکل) هنوز تعیین نشده است؛ اما انتظار می رود که همانند هزینه های سفر دیگر خاندان سلطنتی باشد.

این بدان معناست که هزینه سفر آنها می تواند از 474137 دلار تا یک میلیون دلار متغیر باشد. اوایل سال جاری میلادی چارلز، شاهزاده ولز و پسر ارشد الیزابت دوم به همراه همسرش کامیلا، دوشس کورنوال در ماه آوریل سفر مختصری به استرالیا داشتند. آمارهای رسمی حاکی از آن است که کل هزینه سفر 7 روزه آنها به این کشور حدود یک میلیون دلار برآورد شده است.

همچنین در سال 2015 هزینه های سفر چارلز و کامیلا به نیوزیلند بیش از 1300000 دلار برآورد شده است که 322459 دلار آن هزینه کرایه خودرو بوده است.

شاهزاده هری و مگان مارکل قرار است در این سفر 16 روزه، 10 روز آن را در استرالیا سپری کنند. آنها همچنین یک تیم 10 نفر را در این تور با خود همراه کرده اند که هر کدام از آنها هم هزینه هایی خواهند داشت.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =