ماموارن پلیس امنیت عمومی استان در یک عملیات ضربتی 3 شرور که با اقدامات شرارت آمیز خود باعث نا امنی در یکی از محله های شهر اصفهان شده بودند را دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پليس، سرهنگ محمد حسن اسماعيلي با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي شکایات مردمی مبني بر اينكه چند نفر از افراد شرور در حالي كه سلاح سرد در دست داشته با اقدامات شرارت آميز از جمله اخلال در نظم عمومي ،ايجادرعب و وحشت و تخريب چندين دستگاه خودرو و تخريب اموال عمومي و خصوصي باعث ايجاد نامني در يكي از محله هاي شهر اصفهان شده اند، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: ماموران پس از انجام تحقيقات گسترده و استفاده از کارهای علمی و تخصصی سرانجام مخفيگاه اين افراد را شناسائي و طي هماهنگي با مقام قضائي در يك عمليات ضربتي و شبانه 3 نفر دستگير شدند.

اين مقام انتظامي در پایان خاطر نشان کرد : پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش كرده و به هيچ فردي اجازه نخواهد داد با اقدامات غير قانوني و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كند.

دستگیری افراد شرور در اصفهان

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 807065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =